2013. június 8.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Azt prófétálom nektek, Én népem, hogy bizony úgy lesz, hogy meglátjátok az Úr jóságát az élők földjén.

Nem csak az élők földjén, hanem azon a földön, ahol ti éltek. Az a hely, amelyet ti laktok ezen a Földön, hozzátok tartozik. A tiétek, hogy uralkodjatok rajta.

Mert Én az Én Szellemem erejét adtam nektek, és ezáltal az erő által jön a Szentséges uralma.

Hát keljetek fel, és vegyétek a kezetekbe az irányítást! Távolítsátok el a káoszt, ami az életetekben van! Szilárdítsátok meg Isten békességét! Éljetek és lakjatok Isten örömében! Értsétek meg, hogy Én a ti oldalatokon állok. Nem fogok elmaradni tőletek. Sohasem hagylak titeket segítség nélkül ezen a földön. Erre az időre vagytok elhívva, mondja az Úr Isten.


http://gyurinaploja.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.