2016. március 21.

Megvallás:

„Az Úr, Jahve, az Örökkévaló - Krisztusban - az én Uram, kősziklám, kőszálam, szirtem, és erős kőváram. Az én erős, hatalmas Istenem az Erődöm, oltalmam és hatalmas szabadítóm, megmentőm. Őbenne bízom: hozzá menekülök, nála keresek oltalmat, és menedéket, Ő véd meg engem, Ő az, aki megment, megszabadít, biztonságba helyez. Az én védőpajzsom, üdvösségem záloga, Ő biztonság, jólét, erő, hatalom, dicsőség. Menedékem, akit magasztalok, mentsváram, az én fellegváram, pártfogóm, aki fölemel engem, Őbenne van minden erőm, ő vezet a győzelemre, Ő a rejtekhelyem, magasan fönn, a hegyeken” 
(Zsolt. 18,3)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.