2013. szeptember 24.

Reinhard Bonnke: Kérése az Úrhoz

Fiatal koromban, mikor már Afrikában éltem, Isten feltette nekem a kérdést, hogy mit akarok. Ma úgy gondolom, hogy ezt azért kérdezte, hogy lássam, azt szeretném-e, amit ő. Természetesen tudtam, hogy mit szeretnék: lelkeket látni üdvözülni. Mivel ismerte a szívemet, lehetőséget adott arra, hogy válasszak. Sorsdöntő pillanat volt. Azt válaszoltam: „Uram, nem dollármilliókat kérek, hanem lelkek millióit”. Azonnal jött a válasz a mennyből: „Kiüresíted a poklot, hogy benépesítsd a mennyet a Golgota képviseletében!” Az ezt követő években sok tízmillió drága lelket láthattam megtérni. Bárcsak a te szívedet is felgerjesztené ez! REINHARD BONNKE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.