2012. november 19.

Esőcseppek |


Egy esős délutáni napon a kislányommal tartottam autóval hazafelé. Annyira zuhogott az eső, hogy nagyon óvatosan kellett vezetnem ahhoz, hogy le ne csússzak az útról. Egyszer csak a kislányom felkiáltott: ,,Apa! Tudod, min gondolkoztam?"

 A 6 éves kislányomat már eléggé kiismertem, hogy tudjam, amikor így kiált, akkor valami számára fontos megállapításra jutott.

,,Mondjad, drága kislányom! Min gondolkozol?" - kérdeztem.

,,Az eső! - vágott bele izgatottan - Az esőcseppek olyanok, mint a mi bűneink, és az ablaktörlő pedig, mint Jézus, aki letörli rólunk a bűneinket."

,,Nahát, kislányom, ez egy nagyon egyedi meglátás!" - reagáltam, majd elkezdtem faggatni őt.

,,Megfigyelted, hogy az esőcseppek folyamatosan esnek? Ebből te mit szűrsz le?" - kíváncsiskodtam.

Erre gondolkodás nélkül rávágta: ,,Mi emberek egyfolytában vétkezünk, de Isten folyamatosan megbocsát nekünk."

Azóta, ha elkezd esni az eső, mindig eszembe jutnak kislányom tömör, lényegre törő szavai Jézus Krisztus kegyelméről és megbocsátásáról.

,,Ő megbocsátja minden bűnödet" Zsoltárok 103:3.

http://kszecegled.hu/index.php/tortenetek-bolcsessegek/929-esocseppek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.