2018. december 25.


JÉZUS KRISZTUS LEVELE a BIBLIA.

És abban mi van megírva?
Nem az, hogy a születésnapjáról emlékezzetek meg, hanem a haláláról.
Mikor? Amikor csak egybegyűltök” (1 Kor. 11,20)

Az Úr Jézus: És minekutána a kenyeret vette, hálákat adván megtörte, és átnyújtotta nékik, mondván: Ez az én testem, az én személyem, teljes lényem, mely ti érettetek adatik: ezt cselekedjétek az én emlékezetemre. Ugyanígy a poharat is vette az étkezés után, és így szólt: E pohár amaz újtestamentum, az Újszövetség az én vérem által, és amikor csak isztok belőle, az énrólam való megemlékezésül tegyétek ezt. (Luk. 22,19-20)
„Mert valahányszor eszitek e kenyeret és isszátok e poharat, az Úrnak halálát hirdetitek, amíg eljövend (1 Kor. 11,26)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.