2015. május 4.

Győzelmi dal

Zsoltárt zengek Izrael Istenének
Zsoltárt zengek sátrában, szent hegyén, a Sionon.
Mert ott törte össze a tüzes nyilakat, a pajzsot, a kardot, a harci eszközöket,
dorgálásával megtörte a fejedelmek büszkeségét.

A Hozzád menekülőket minden ember szeme láttára,
jól elrejtetted magadnál az emberek áskálódása elől.
Megőrzöd őket sátradban a perlekedő nyelvektől.

Lenyúlt a magasból és fölvett,
A nagy vizekből, a problémák tengeréből kihúzott engem.
Megmentett erős ellenségemtől,
felruházott erővel a harcra, térdre kényszerítette támadóimat,
megfutamította ellenségeimet.

Bosszút állt értem az Isten, kiszabadított ellenségeim közül,
és támadóim fölé emelt.
Asztalt terített nekem ellenségeim szeme láttára -
így szól a magasra emelt férfi.

Olyan vagyok, mint a viruló olajfa.
Az Úr Szelleme beszél általam
És az Ő Szava van nyelvemen.

Megóv engem sátrában a veszedelem napján.
Elrejt sátra mélyén.
Magas kősziklára helyez engem,
így hát fölemelt fővel állok ellenségeim között.

Sziklára állította lábamat, biztossá tette lépteimet.
Új éneket adott számba – így szól a magasra emelt férfi.
Megengedte Isten, hogy lássam ellenségeim vesztét,
ellenségeimet Ő taposta el.

Ő az én Kősziklám és Szabadítóm, erős váram, Istenem!
Ezért Téged áldlak, amíg élek.
Nevedet imádva emelem fel kezem.
Mert Te voltál a segítségem, szárnyad árnyékában ujjongok –
így szól a magasra emelt férfi.

Folyton dicsérlek téged, igazságodról beszél a szám
és szabadító tetteidről minden nap.
Hirdetem csodáidat és nagy tetteidet a jövő nemzedéknek,
mert nincs Hozzád hasonló -
így szól a magasra emelt férfi, aki az Úr házában van elültetve.

http://judaoroszlanja.gportal.hu/gindex.php?pg=35597939

Júda oroszlánja



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.