2015. május 31.

Megmentő Istenem magasztalása.

 „Az Jahve, az Örökkévaló az én Uram, kősziklám, kőszálam, szirtem, és erős kőváram. Erődöm, oltalmam és hatalmas szabadítóm, és megmentőm. Az én erős, hatalmas Istenem, az én kősziklám, erősségem, segítőm, oltalmam. Őbenne bízom: hozzá menekülök, nála keresek oltalmat, és menedéket, Ő véd meg engem, Ő az, aki megment, megszabadít, biztonságba helyez. Az én védőpajzsom, oltalmazóm, üdvösségem szarva, és záloga, Ő a szabadítás, segítség, szabadulás, biztonság, jólét, erő, hatalom, dicsőség. Menedékem akit magasztalok, mentsváram, az én felmagasztaltatásom, fellegváram, pártfogóm, aki fölemel engem, Őbenne van minden erőm, ő vezet a győzelemre, Ő a rejtekhelyem, magasan fönn, a hegyeken” (Zsolt. 18,3)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.