2015. június 14.
Miért kell engedelmeskedni Istennek?
Azért kell engedelmeskedni
az Úrnak, hogy Ő megáldhasson, és ne tudjon az átok birtokba venni. Ezért
figyelmeztet az Úr: „Ha nem hallgatsz az
Úrnak, Istenednek a szavára, ha nem tartod meg, és nem teljesíted minden
parancsolatát és rendelkezését, amelyeket ma megparancsolok neked, akkor kapcsolatba,
közösségbe kerülsz az átokkal, - vagyis a sátánnal - és az birtokba vesz téged”
(5Móz. 28,15)
Az Úr Jézus kijelentése a bűnről.
A bűn, azaz a céltévesztés az, hogy nem hisznek énbennem” (Ján. 16,9).
És ebből következik
mindenbotlás, félrelépés, tévelygés.
Higgy az Úr Jézus Krisztusban,
Ő megtart!
Imádság:
Drága Urunk!
Amint a hitben előrejutunk, és
a Krisztus áldozatára emlékezünk, segíts növekednünk és virágoznunk a
bizonyságtevő életben. Ámen.
Jack L. Matthews
Jack L. Matthews
Max Lucado: Az Isten, Aki harcol érted
Itt jön a nagy kérdés. Vajon, mit csinál
Isten, amikor kutyaszorítóba kerülünk? Ha a mentőcsónakba szivárog a víz? Ha a
mentőkötél elszakad? Amikor az utolsó fillér is elfogy, és ott van még egy
kifizetetlen számla? Amikor az utolsó remény elment az utolsó vonattal?
Ilyenkor mit csinál Isten?
Azt tudom, hogy mi mit teszünk ilyenkor. Tövig
rágjuk a körmünket. Idegesen járkálunk fel s alá. Beveszünk egy nyugtatót.
De Isten mit csinál? Ez egy nagy kérdés, igazán
nagy. Mi van, ha alszik? Akkor nekem annyi! És ha kinevet? Akkor végem van. És
ha a fejét csóválja karba tett kézzel? Akkor nekem lőttek. Kedves barátom,
ideje kiderítenünk. Mit csinál Isten?
Elhatároztam, hogy utánajárok ennek a
kérdésnek. Képzeljünk el egy párbeszédet egy újságíró és Mózes között. A Mózes
és a Szentföld Press (SZP) riportere között zajló interjú arra a kérdésre
keresi a választ, vajon mit csinál Isten, amikor bajban vagyunk?
SZP: Meséljen nekünk a konfliktusról, ami az
egyiptomiak és önök között történt.
MÓZES: Ó, az egyiptomiak – hatalmas nép.
Kemény harcosok. Olyan gonoszok, mint a kígyó!
SZP: De sikerült megmenekülniük, ugye?
MÓZES: Csak miután ők elsüllyedtek.
SZP: A Vörös-tengeri konfliktusra gondol?
MÓZES: Igen. Ijesztő volt!
SZP: Mondja el, mi történt.
MÓZES: Nos, a Vörös-tenger volt az egyik
oldalon, az egyiptomiak pedig a másik oldalon.
SZP: Megtámadták őket?
MÓZES: Viccel? Fél millió vályogtégla
készítővel? Nem, népem túlságosan félt. Vissza akartak menni Egyiptomba.
SZP: Visszavonulást rendelt el?
MÓZES: Hova? A tengerbe? Nem voltak
csónakjaink. Nem tudtunk sehová sem menni.
SZP: Mit javasoltak a vezetői?
MÓZES: Nem kérdeztem őket. Nem volt rá idő.
SZP: Hát akkor mit tett?
MÓZES: Azt mondtam nekik: „Csak álljatok
veszteg, és meg fogjátok látni az Úr szabadítását.”
SZP: Miért akarta, hogy veszteg maradjanak?
MÓZES: Azért, hogy ne álljanak Isten útjába.
Ha az ember nem tudja, mit tegyen, akkor a legjobb, ha megvárja, amíg az Úr
cselekszik.
SZP: Ez egy furcsa stratégia, nem gondolja?
MÓZES: Igen, ha elég nagyok vagyunk a
csatához. De ha a csata nagyobb, mint mi, és azt akarjuk, hogy Isten átvegye,
akkor ez minden, amit tehetünk.
SZP: Beszélhetnénk valami másról?
MÓZES: Természetesen, ez az ön lapja.
SZP: Nem sokkal a megmenekülésük után…
MÓZES: A megszabadításunk után.
SZP: Nem mindegy?
MÓZES: Nem. Nagy a különbség. Ha valaki
megmenekül, akkor azt ő maga hajtja végre. Ha valakit megszabadítanak, akkor
azt valaki más hajtja végre.
SZP: Szóval, nem sokkal a megszabadításuk után
harcolniuk kellett az ammo… amala… na, nézzük csak, valahol itt van nekem
felírva…
MÓZES: Amelitákkal.
SZP: Igen-igen, az amalekiták.
MÓZES: Hatalmas nép. Kemény harcosok. Olyan
gonoszak, mint a kígyó.
SZP: De győztek, igaz?
MÓZES: Isten győzött.
SZP: Jó, Isten győzött, de ön harcolt. Ön volt
a csatamezőn.
MÓZES: Tévedés.
SZP: Hogyan? Ön nem vett részt a csatában?
MÓZES: Nem, ebben nem. Amíg a seregünk
harcolt, én fogtam két barátomat, Áront és Húrt, és felmentünk a hegytetőre. Mi
ott fent harcoltunk.
SZP: Egymással?
MÓZES: A sötétséggel.
SZP: Karddal?
MÓZES: Nem, imával. Én csak felemeltem a
kezeimet Istenhez, mint ahogy a Vörös-tengernél, csak ezúttal megfeledkeztem a
botomról. Amikor fent tartottam a kezem, a seregünk győzött. Amikor
leeresztettem a kezem, a seregünk veszített. Így megkértem a barátaimat, hogy
segítsenek tartani a kezeimet, míg végül győztünk és az amalekitákból
történelem lett.
SZP: Na, várjunk csak. Ugye nem azt akarja
mondani, hogy számított valamit, hogy felemelt kezekkel állt a hegy tetején?
MÓZES: Lát maga körül amalekitákat?
SZP: Nem találja furcsának, hogy a sereg
vezére a hegytetőn marad, miközben a katonái a völgyben harcoltak?
MÓZES: Ha a csata a völgyben zajlott volna,
lementem volna, de nem ott zajlott.
SZP: Elég furcsa egy stratégia.
MÓZES: Gondoljon csak bele, ha az édesapja
nagyobb, mint a fickó, aki önt gyepálja, nem kiabálna neki?
SZP: Tessék?
MÓZES: Ha egy alak megtámadná, és az apja, aki
azt mondta, hívja őt bármikor, amikor segítségre van szüksége, hallótávolságon
belül van, mit tenne?
SZP: Hívnám az apámat.
MÓZES: Hát pontosan ezt teszem én is. Ha a
csata túl nagy, kérem Istent, hogy vegye át. Hagyom, hogy harcoljon értem.
SZP: És ez működik?
MÓZES: Látott mostanában zsidókat piramisokat
építeni?
SZP: Na, nézzük csak, jól értettem-e. Tehát
egyszer úgy győzték le az ellenséget, hogy nyugton maradtak, máskor pedig úgy
nyerték meg a csatát, hogy ön felemelte a kezét. Mégis, honnan jöttek ezek az
ötletek?
MÓZES: Hát, ha elmondanám, úgysem hinne nekem.
SZP: Tegyen egy próbát.
MÓZES: Az úgy volt, hogy egyszer csak
észrevettem egy égő csipkebokrot…
SZP: Talán mégis igaza van. Ezt inkább
meghagyjuk a következő alkalomra.
Nos, mit gondolsz? Mit csinál Isten, amikor
nehéz helyzetbe kerülünk? Ahogy Mózes történetéből is kiderült: harcol! Harcol
értünk. Belép a ringbe, a sarokba irányít minket, és átveszi a harcot.
„Az Úr harcol értetek, ti pedig maradjatok
veszteg!” (2 Mózes 14:14)
Az Ő dolga a harc, a mi dolgunk pedig a
bizalom. Csak bízz Benne. Ne próbáld meg irányítani, vagy megkérdőjelezni.
Semmi többre nincs szükség.
„Csak Ő az én Kősziklám és Szabadulásom; Ő az
én Oltalmam, azért nem rendülök meg” (Zsoltárok 62:7 - Károli).
Max Lucado
Magyar fordítás: ahitatok.hu
http://www.ahitatok.hu/max-lucado/263-az-isten-aki-harcol-erted.html
Kenneth Hagin: Jézus neve.
Mindenütt, ahol a Biblia említi Jézus nevét, az Ő Testére
is utal egyben, az egyházra, mert a név
azért adatott Jézusnak, hogy az egyház használja. Mindaz, ami Jézusé az örökség által, benne van ebben a
névben! Mindaz, amit tett a győzelme által, benne van ebben a névben! Ez a név
pedig a Krisztus Testét illeti meg. Te rendelkezel vele és én!
Pastor Chris: "Ne Aggodalmaskodjatok"
Zoltan Berki
Semmi felől ne aggódjatok, hanem imádságotokban és könyörgésetekben minden
alkalommal hálaadással tárjátok fel kívánságaitokat az Isten előtt (Filippi
4:6).
Mindig jönnek hozzánk különféle gondolatok.
Éppen most is a mentális receptor rendszered dolgozik, és jelek milliárdjai
jönnek az elméden keresztül. Az elméd dolgozik valamin, ami vagy a múltban
történt, vagy várod, hogy a jövőben megtörténjen. Éppen most is gondolhatsz a szeretteidre, az autódra, az
irodádra... bármire.
Amikor így özönlenek felénk a gondolatok,
általában elmerengünk, rágódunk egy-kettőn közülük. Ez aggodalmassá tesz
bennünket, ezt pedig Isten nem akarja, sőt, azt szeretné, hogy "semmi
felől ne aggódjunk." Az a szó, hogy aggódni, a görög "Merimnao"
szóból lett fordítva és azt jelenti, hogy "gondolni valamire",
tudatosnak lenni felőle vagy a gondolataidat olyan módon összpontosítani, hogy
aggódj és zaklatott legyél.
Amikor ilyen gondolataid vannak, megengeded
magadnak, hogy aggódj bármi felől, ezek a gondolatok félre húznak téged és
zaklatottá tesznek. Ezért, amikor negatív gondolatok jönnek hozzád, megpróbálják
megszerezni a figyelmedet és félrehúzni, Isten azt mondja, hogy "Ne fogadd
be őket"!
Az Úr Jézus ugyan erre a dologra utalt a Máté
6:25-26-ban: "Azért azt mondom néktek: Ne aggodalmaskodjatok (Merimnao) a
ti éltetek felől, mit egyetek és mit igyatok; sem a ti testetek felől, mibe
öltözködjetek. Avagy nem több-é az élet hogynem az eledel, és a test hogynem az
öltözet? Tekintsetek az égi madarakra, hogy nem vetnek, nem aratnak, sem csűrbe
nem takarnak; és a ti mennyei Atyátok eltartja azokat. Nem sokkal különbek
vagytok-é azoknál?" Ne aggódj afelől, hogy mit egyél, igyál vagy mibe
öltözködj... A világi emberek mennek ezek után a dolgok után, de a te mennyei
Atyád tudja, hogy neked szükséged van ezekre.
Ahelyett, hogy a "gondolataidról
beszélsz", inkább mondd el az Úrnak, hogy mit szeretnél, imában és
könyörgésben hálaadással. Ő elég nagy ahhoz, hogy gondot viseljen rólad;
pontosan tudja, hogy mire van szükséged, és ezért tett mindent a tiéddé
Krisztusban. Legyen ilyen tudatod; így amikor ezeket teszed, az Isten
békessége, amely minden értelmet felülhalad, meg fogja őrizni a szívedet és a
gondolataidat Krisztus Jézusban (Filippi 4:7).
Ima
Drága Atyám, köszönöm Neked a vigasztalást,
kényelmet és erőt, ami a Te világodból származik! Elutasítom, hogy aggódjak
vagy zavarodott legyek bármi miatt, tudva azt, hogy minden szükségem be van
töltve Krisztusban! Köszönöm, hogy a béke, a bővölködés, az igazságosság, az
uralom és a dicsőség helyére vittél engem a Jézus nevében, Ámen.
További Tanulmányok:Zsoltárok
23:1; filippi 4:19
2015. június 13.
Ige: A Logoszról
„Ami kezdettől fogva, és [(arkhé): Aki
eredetileg] vala,
amit hallottunk [(akúó): felfogtunk, és megértettünk], amit szemeinkkel láttunk [aki nekünk megjelent], amit szemléltünk, [és akit egészen közelről figyeltünk,
bámultunk, és megcsodáltunk], és kezeinkkel [is]
illettünk [(pszélaphaó):
megérintettük, megtapintottunk és éreztünk], az életnek [(logoszáról)]
Ígéjéről* (1
Ján. 1,1)
*És János apostol újra -és újra bizonyságot tesz a hústestben
megjelent Istenről: „Kezdetben [már] vala az Ige és az Ige [logosz]
vala az Istennél, és Isten maga
vala az Ige. Ő kezdetben [(arkhé): eredetileg] az Isten. Minden [a mindenség] Őáltala lett [Ő általa teremtetett;
rajta keresztül támadt; általa jött létre] és
nála nélkül [Tőle
különválasztva] semmi sem lett [semmi sem teremtetett], ami lett [ami teremtetett; létrejött; s
egyetlen létező sem lett Őnélküle]” (Ján. 1,1-3).
Ő lett hústestté: „És az Ige (logosz) (hús)testté lett és
lakozék (sátorozott, letáborozott) mi közöttünk (és láttuk az ő
dicsőségét, mint az Atya egyszülöttjének dicsőségét), aki teljes vala
kegyelemmel és igazsággal” (Ján. 1,14).
János apostol elragadtatásban így látta az Urat: „És látám, hogy az ég megnyílt, és ímé
vala egy fehér ló, és aki azon ül vala, hivatik vala Hívnek (vagyis Hűnek) és
Igaznak, és igazságosan ítél és hadakozik. És az ő szemei olyanok, mint a
tűzláng; és az ő fején sok korona; az ő neve fel vala írva, amit senki nem tud,
csak ő maga (Más fordítás: És fején sokágú korona és rajta egy-egy név,
amelyet senki sem tud rajta kívül). És vérrel hintett (vérbe mártott) ruhába
vala öltöztetve és a neve Isten igéjének neveztetik (mert ez a név
adatott neki: az Isten Igéje)” (Jel.
19,11-13).
Az Úr Jézus feltámadása után
megjelent az apostoloknak, akik megrémültek, de az Úr így szólt hozzájuk: „Lássátok
meg az én kezeimet és lábaimat, hogy én magam vagyok: [(pszélaphaó):
érintsetek, és] tapogassatok meg engem,
és lássatok; mert a szellemnek nincs húsa és csontja, amint látjátok, hogy
nékem van! És ezeket mondván, megmutatá nékik kezeit és lábait. Ti vagytok
pedig ezeknek bizonyságai. [Más fordítás: Ti vagytok erre a tanúk]”
(Luk. 24,39-40.48).
Péter apostol így tesz bizonyságot a dicsőség Uráról: „Mert nem mesterkélt [és nem kitalált,
(szophidzó): ravaszul kieszelt, mesterségesen kiagyalt] meséket [(müthosz): nem
szájhagyomány útján terjedő elbeszéléseket, vagy kitalált mítoszokat, azaz:
meséket, vagy legendákat] követve [és
nem bölcsen kieszelt hitregék nyomába szegődve] ismertettük meg veletek a mi Urunk Jézus Krisztus hatalmát. [(dünamisz):
erejét] és eljövetelét [vagyis:
(parúszia): megjelenését, jelenlétét, megérkezését, és
látogatását]. Hanem mint akik szemlélői
[és szemtanúi] voltunk az ő [megdicsőülésének],
nagyságának [(megaleiotész):
fenségének, hatalmas erejének, dicsőségének, és ragyogásának]” (2
Pét. 1,16).
És János apostol megerősíti a bizonyságtételt: „És aki látta, bizonyságot tett, és igaz az
ő tanúbizonysága; és az tudja, hogy ő igazat mond, hogy ti is higyjetek” (Ján. 19,35).
„És mi láttuk és
bizonyságot teszünk, hogy az Atya elküldte a Fiút a világ üdvözítőjéül” (1 Ján. 4,14).
Az Úr hív: Vegyél Szent Szellemet!
„Oh mindnyájan,
kik szomjúhoztok, jertek e vizekre, ti is, kiknek nincs pénzetek, jertek,
vegyetek és egyetek, jertek, vegyetek pénz nélkül és ingyen, bort és tejet.
Miért adtok pénzt azért, ami nem kenyér, és keresményeteket azért, amivel nem
lehet jóllakni)? Hallgassatok, hallgassatok reám, hogy jót egyetek, és
gyönyörködjék teljes lényetek, mert élvezni fogjátok a kövér falatokat” (Ésa 55,1)
Kenneth Athon: ÁLLAMPOLGÁROK
1Pt 2,4-10.
4 Járuljatok őhozzá, mint élő kőhöz, amelyet az emberek ugyan
megvetettek, amely azonban Isten előtt "kiválasztott és drága"; 5 ti
magatok is mint élő kövek épüljetek fel lelki házzá, szent papsággá,
hogy lelki áldozatokat ajánljatok fel, amelyek kedvesek Istennek Jézus
Krisztus által. 6 Ezért áll ez az Írásban: "Íme, leteszek Sionban egy
kiválasztott drága sarokkövet, és aki hisz benne, nem szégyenül meg". 7
Néktek, a hívőknek drága kincs; a hitetleneknek pedig az a kő, amelyet
megvetettek az építők, sarokkővé lett, 8 megütközés kövévé és
botránkozás sziklájává; azok beleütköznek, mert nem engedelmeskednek az
igének. Ők erre is rendeltettek. 9 Ti azonban választott nemzetség,
királyi papság, szent nemzet vagytok, Isten tulajdonba vett népe, hogy
hirdessétek nagy tetteit annak, aki a sötétségből az ő csodálatos
világosságára hívott el titeket; 10 akik egykor nem az ő népe voltatok,
most pedig Isten népe vagytok, akik számára nem volt irgalom, most pedig
irgalomra találtatok.
ÁLLAMPOLGÁROK
Egy a test, és egy a Szellem, aminthogy egy reménységre kaptatok elhívást
is: egy az Úr, egy a hit, egy a bemeítés, egy az Istene és Atyja
mindeneknek; ő van mindenek felett, és mindenek által, és mindenekben.
(Ef 4,4-6)
A múltkoriban a szövetségi bírósági épület mellett sétáltam el, és láttam, amint egy embercsoport éppen elhagyja az épületet. Mindannyian mosolyogtak és ünnepi ruhát viseltek. Néhányan a csípős, szeles idő ellenére megálltak egy percre, hogy egy fényképet készítsenek magukról a társaikkal együtt.
megvetettek, amely azonban Isten előtt "kiválasztott és drága"; 5 ti
magatok is mint élő kövek épüljetek fel lelki házzá, szent papsággá,
hogy lelki áldozatokat ajánljatok fel, amelyek kedvesek Istennek Jézus
Krisztus által. 6 Ezért áll ez az Írásban: "Íme, leteszek Sionban egy
kiválasztott drága sarokkövet, és aki hisz benne, nem szégyenül meg". 7
Néktek, a hívőknek drága kincs; a hitetleneknek pedig az a kő, amelyet
megvetettek az építők, sarokkővé lett, 8 megütközés kövévé és
botránkozás sziklájává; azok beleütköznek, mert nem engedelmeskednek az
igének. Ők erre is rendeltettek. 9 Ti azonban választott nemzetség,
királyi papság, szent nemzet vagytok, Isten tulajdonba vett népe, hogy
hirdessétek nagy tetteit annak, aki a sötétségből az ő csodálatos
világosságára hívott el titeket; 10 akik egykor nem az ő népe voltatok,
most pedig Isten népe vagytok, akik számára nem volt irgalom, most pedig
irgalomra találtatok.
ÁLLAMPOLGÁROK
Egy a test, és egy a Szellem, aminthogy egy reménységre kaptatok elhívást
is: egy az Úr, egy a hit, egy a bemeítés, egy az Istene és Atyja
mindeneknek; ő van mindenek felett, és mindenek által, és mindenekben.
(Ef 4,4-6)
A múltkoriban a szövetségi bírósági épület mellett sétáltam el, és láttam, amint egy embercsoport éppen elhagyja az épületet. Mindannyian mosolyogtak és ünnepi ruhát viseltek. Néhányan a csípős, szeles idő ellenére megálltak egy percre, hogy egy fényképet készítsenek magukról a társaikkal együtt.
Hamarosan felfedeztem az
örömük forrását. Ezek az emberek mind most lettek az USA állampolgárai, megkapták
a dokumentumokat, amelyek biztosítják számukra a jogokat, a biztonságot és az
állampolgárság kiváltságait. A sok különböző országból való ember most
ugyanazon állampolgári kötelezettség részese lett. Eltérő kultúrákból érkezve, most
egy hazának lettek tagjai. Különböző háttérből jöttek, jobb életet keresve
maguknak és gyermekeiknek.
A hívő emberek nagy családja és a gyülekezet is ilyesféle egységet kínál. Sok emberből álló gyülekezet vagyunk, de egy az Urunk. Közös a reménységünk egy jobb földi élet és az eljövendő örök élet felől.
Imádság: Drága Istenünk, köszönjük neked Jézust, aki által már most
élvezhetjük annak számtalan előnyét, hogy országod polgárai lehetünk.
Ámen.
Isten országának polgáraiként minden nap az öröm napja lehet számunkra.
A hívő emberek nagy családja és a gyülekezet is ilyesféle egységet kínál. Sok emberből álló gyülekezet vagyunk, de egy az Urunk. Közös a reménységünk egy jobb földi élet és az eljövendő örök élet felől.
Imádság: Drága Istenünk, köszönjük neked Jézust, aki által már most
élvezhetjük annak számtalan előnyét, hogy országod polgárai lehetünk.
Ámen.
Isten országának polgáraiként minden nap az öröm napja lehet számunkra.
Kenneth Athon (Indiana, USA)
http://csendespercek.hu
Oswald Chambers: A KEZDEMÉNYEZÉS A MERENGÉS ELLENSZERE
"Keljetek fel, menjünk
el innen!" (Jn 14,31)
Helyes, ha eltűnődünk azon,
hogyan végezzünk el valamit rendesen. De az már baj, ha a tett helyett
tűnődünk. Miután Urunk ilyen csodálatos dolgokat mondott tanítványainak, azt
várnánk, hogy a csendességbe küldi őket, elmélkedni a hallottak felett. De Urunk
sohasem engedte őket elmerengeni "a holdfényben". Amikor azért
keressük Istennel a kapcsolatot, hogy megértsük kívánságát, ezen eltűnődhetünk,
de ha időnket álmodozásra pazaroljuk akkor is, amikor Isten megmondta, hogy mit
tegyünk: ez már helytelen és soha nincs rajta Isten áldása. Isten ilyenkor
azzal kezdi, hogy oldalba löki az álmodozót és ráparancsol: ne ülj, ne is állj,
hanem indulj!
Ha nyugodtan várunk Isten
előtt és Ő megmondta: "Jertek el... puszta helyre" (Mk 6,31), akkor
az ilyen elmélkedés rendben van, mert az a célja, hogy visszazökkentsen Isten
akaratának kerékvágásába. De amikor Isten már szólt, őrizkedj az álmodozástól.
Hadd legyen Ő minden örömöd,
álmod, gyönyörűséged forrása, de aztán szedd a sátorfádat és engedelmeskedj
szavának! Amikor szerelmes vagy, nem ülsz le merengeni kedvesedről, hanem tenni
akarsz érte valamit. Jézus Krisztus is ezt várja tőlünk. Ha Isten parancsa után
is csak tépelődünk és merengünk, ez annak a jele, hogy nem bízunk benne.
Oswald Chambers
"Krisztus mindenekfelett" c. könyvéből
Joyce Meyer: Boldogság.
Ha arra vársz, hogy majd akkor leszel boldog, ha
minden körülményed jó lesz, akkor sokáig fogsz várni.
Kenneth Hagin: AZ Ő TESTE,AZ EGYHÁZ
És mi az Ő hatalmának felséges nagysága irántunk, akik
hiszünk az Ő hatalma erejének ama munkája szerint, amelyet megmutatott a
Krisztusban, mikor feltámasztotta Őt a halálból és ültette Őt a maga jobbjára a
mennyekben. Magasan minden fejedelemség és hatalmasság és erő és uraság és
minden név fölé, mely neveztetik nem csak e világon, hanem a következendőben
is. És mindeneket vetett az Ő lábai alá, és Őt tette mindeneknek fölötte az
anyaszentegyháznak fejévé, mely az Ő teste, teljessége Őnéki, aki mindeneket
betölt mindenekkel.
- Efézus 1,19–23.
Mindenütt, ahol a Biblia említi Jézus nevét, az Ő Testére
is utal egyben, az egyházra, mert a név
azért adatott Jézusnak, hogy az egyház használja. Azoknak kell használni az
Ő nevét, akik örököstársai lettek Jézus Krisztusnak, és akik képesek elérni
azokat, akiknek meg kell szabadulniuk a sátán hatalmából.
Mindaz, ami Jézusé az örökség által, benne van ebben a
névben! Mindaz, amit tett a győzelme által, benne van ebben a névben! Ez a név
pedig a Krisztus Testét illeti meg. Te rendelkezel vele és én!
Isten befektetése ez az egyház számára. Az egyháznak joga
van kivenni ebből a betétből minden szükségének betöltésére. Ez a név magában
foglalja az Istenség egész teljességét.
Megvallás: Nekem jogom van használni Jézus nevét az
ellenség ellen. Jogom van használni ezt a nevet imáimban. Jogom van használni
ezt a nevet dicséretben és imádatban.
/Kenneth Hagin Hitünk tápláléka napi adagokban/
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)