2014. január 25.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Szeretteim, most bizony annak van az ideje, amikor növekedni tudtok; méghozzá rendkívüli mértékben és túláradóan, túl mindazon, amit el tudtok képzelni. Ezért azt mondom most, hogy ültessétek el a magvaitokat; öntözzétek meg; tartsátok a hit húzóereje alatt, mert az Én igém soha nem tér vissza üresen, hanem mindig előhozza azt, ami meg lett mondva.

Élvezzétek a jelenlétemet, és legyetek betöltve azzal az vidámsággal, amit nektek készítettem! Jöjjetek arra a helyre, ahol az örömötök kibeszélhetetlen, és telve van dicsőséggel.

Jöjjetek az Én békességembe, ami minden értelmet felülhalad. És emlékezzetek rá, hogy Én nem csak veletek vagyok, hanem a ti oldalatokon, értetek vagyok. Itt vagyok, hogy vezesselek titeket, utat mutassak nektek, és minden jóval megáldjalak benneteket. Fogadjátok!

http://gyurinaploja.blogspot.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.