2015. június 20.

Így tisztítjuk meg magunkat:

„Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz Ő: megbocsátja bűneinket, és megtisztít minket minden gonoszságtól” (1.Ján. 1:9)



Az együtt érzõ szív áldásai (1)

„Boldog az, akinek gondja van a nincstelenre..." (Zsoltárok 41:2)
Még a nehéz gazdasági helyzetben is a legtöbben jobb helyzetben vagyunk, mint mások, sõt jobb helyzetben vagyunk, mint valaha voltunk. Lehet, hogy nem rendelkezünk a legújabbal, a legnagyobbal, a legjobbal, a leggyorsabbal, de ritka eset, hogy ne lenne meg a szükséges, igaz? Isten nem akarja, hogy anyagi helyzetünk miatt bûntudatunk legyen, de azt igenis akarja, hogy gondunk legyen a szegényekre. A Biblia azt mondja: „Aki bedugja fülét a nincstelen segélykiáltására, annak sem válaszolnak majd, amikor õ kiált” (Példabeszédek 21:13). Lehet, hogy éppen ezért nem kapsz választ imáidra? Áldás az, ha jó anyagi körülmények között élünk, de nem szabad elfeledkeznünk a szegényekrõl.

Hogyan viszonyul Isten a szegényekhez? Mit vár tõlünk? „Ha valaki elszegényedik testvéreid közül…, ne légy kemény szívû és szûkmarkú szegény testvéreddel szemben…, mert ha nem adsz neki… vétek fog terhelni téged” (5Mózes 15:7-9). Mások segítése nem választási lehetõség, hanem kötelesség. A Szentírásban a tized arra szolgált, hogy Isten munkáját elõsegítse és Isten szolgáiról gondoskodjon, de ugyanakkor meg is kellett osztani: „termésednek a tizedét… odaadod… a jövevénynek, az árvának és özvegynek, hogy egyenek és lakjanak jól lakóhelyeiden” (5Mózes 26:12). Isten azt mondta: „Ha atyádfia elszegényedik, és tönkremegy melletted, segítsd õt, hogy mint jövevény vagy zsellér élhessen melletted” (3Mózes 25:35). Az igazság az, hogy arra vagyunk elhívva, hogy élelmet, szállást és ruházatot adjunk a szükségben lévõknek (ld. Ézsaiás 58:5-12). Isten együtt érzõ és nagylelkû a szegények felé, és áldását ígérte nekünk, ha követjük ebben az õ példáját.
/Mai ige/


Ferencz István Keresztény dicséretek: Köszönöm hogy kiválasztottál

Cseri Kálmán: A szívről

„Amivel tele van a szívünk, az jön ki a szánkon”





Kenneth Hagin: ISTEN AJÁNDÉKOZTA

Annakokáért az Isten is felmagasztalá Őt, és ajándékoza néki oly nevet, amely minden név fölött való, hogy a Jézus nevére minden térd meghajoljon, mennyeieké, földieké és föld alatt valóké. És minden nyelv vallja, hogy Jézus Krisztus Úr, az Atya Isten dicsőségére.
- Filippi 2,9–11.

Ez akkor történt meg, amikor Krisztus felment a magasságba, és Isten leültette Őt saját jobbjára, messze magasan minden fejedelemség, erő, uraság és hatalmasság felett. A Filippi 2,10 egy másik fordítása szerint: „Hogy a Jézus nevére minden térd meghajoljon, mennyei lényeké, földi lényeké és föld alatt való lényeké” (az angyalokra, az emberekre és a démonokra utal).

Miért lett ez a név Jézus adománya? Miért lett ez a név felruházva ilyen hatalommal és tekintéllyel? Jézus érdekében? Ez alatt a kétezer év alatt, amióta Jézus feltámadt, felment a mennybe és leült az Atya jobbjára, maga Jézus még egyszer sem használta ezt a nevet.

Sőt, az Igék még csak nem is sejttetik, hogy Jézus valaha is használta volna ezt a nevet. Nincs szüksége erre, Ő a szava által irányítja a teremtett világot.
De azt valóban felfedik az Igék, hogy Jézus neve ajándékként az egyháznak, a Krisztus Teste javára adatott.

Megvallás: Krisztus Testének tagjaként, hívőként, jogom van arra, hogy használjam Jézus nevét. Azt a nevet, amely minden név felett való.

/Kenneth Hagin Hitünk tápláléka napi adagokban/




Idezetek.ma



BIBLIA


Pintér Béla - Kincs

2015. június 19.

Ige: Az áldott ember.

 „Boldog és áldott ember az, akinek az Úr bűnt nem tulajdonít, vagyis az a személy, akinek az Úr vétkeit, azaz céltévesztését nem rója, és nem számítja fel.

Ez a boldogság és áldás tehát a körülmetélteknek szól-e, csak őket illeti meg, vagy a körülmetéletlennek is tulajdoníttatik-é? Mert azt mondjuk, hogy Ábrahámnak a hite tulajdoníttaték igazságul, a hitet számították be megigazulásul.

Miképpen tulajdoníttaték tehát? És milyen állapotában fogadta el őt igaznak, azaz megigazultnak Isten? Körülmetélt vagy körülmetéletlen állapotában? Nem körülmetélt, hanem körülmetéletlen állapotában.

Sőt a körülmetélkedés ismertetőjelét és jegyét is körülmetéletlenül tanúsított hite igazságának pecsétjéül kapta, hogy ez bizonyítsa hitelességét, és eredetiségét, és biztosítsa a bántatlanságot, sérthetetlenséget. Ez a tulajdon vagy az eredetiség jele, hogy atyja legyen minden körülmetéletlen hívőnek, hogy azok is igaznak, vagyis megigazultnak fogadtassanak el* (Róm. 4,8-11)

*Ábrahámhoz így szólt az Úr, adva neki a szövetség örökkévaló jelét: „Ez pedig az én szövetségem, melyet meg kell tartanotok én közöttem és ti közöttetek, és a te utánad való magod között: minden férfi körülmetéltessék nálatok. És metéljétek körül a ti férfitestetek bőrének elejét, és az lesz az én közöttem és ti közöttetek való szövetségnek jele. Nyolcnapos korában körülmetéltessék nálatok minden férfigyermek nemzedékeiteknél; akár háznál született, akár pénzen vásároltatott valamely idegentől, aki nem a te magodból való. Körülmetéltetvén körülmetéltessék a házadban született és a pénzeden vett; és örökkévaló szövetségül lesz az én szövetségem a ti testeteken” (1 Móz. 17,10-13).

Pál apostolon keresztül jelenti ki Isten, hogy Krisztusban választott népének mi számit körülmetélkedésnek: „Mert mi vagyunk a körülmetélkedés, akik Szellemben szolgálunk az Istennek, és a Krisztus Jézusban dicsekedünk, és nem a testben bizakodunk”. „Ahol nincs többé görög és zsidó: körülmetélkedés és körülmetélkedetlenség, idegen, scithiai, szolga, szabad, hanem minden és mindenekben Krisztus. Akiben körül is metéltettetek kéz nélkül való körülmetéléssel, levetkezvén az érzéki bűnök hústestét a Krisztus körülmetélésében” (Fil. 3,3; Kol. 2,10-11)

 Így teljesedett be Isten ígérete, amely így hangzott: „És körülmetéli az Úr, a te Istened a te szívedet, és a te magodnak szívét, hogy szeressed az Urat, a te Istenedet teljes szívedből és teljes lelkedből, azaz teljes éneddel, hogy élj” (5 Móz. 30,6)



Ő Jézus a nagy Király

A. W. Tozer: A botlások oka.

„Még egyetlen keresztény sem botlott, és esett el, aki előbb ne dédelgette volna magában az egyre izmosodó kívánságot”





KI VAGYOK KRISZTUSBAN?

Isten gyermeke vagyok, a fiúság Szelleme tesz erről bizonyságot az én szellememmel együtt, Akit megkaptam. Őáltala kiáltom: Abbá, Atyám! (Róm. 8,15-16)



Isten ígérete, és a beteljesítés:

 „Ímé én Angyalt bocsátok el te előtted, hogy megőrizzen téged az útban, és bevigyen téged arra a helyre, amelyet elkészítettem(2 Móz. 23,20)



Az Úr Jézus ment be útnyitóul a mennybe, és benne az Úr neve van.

Ahová útnyitóul bement érettünk Jézus…” (Zsid. 6.20);

„Én az én Atyám nevében jöttem...” (Jn 5,43)

„… az Atya én bennem van, és én ő benne vagyok” (Jn. 10.38)



Joseph Prince: Ne érd be az "ötperces" kegyelemmel

2,4 Isten azonban tele van irgalommal,és nagyon szeret bennünket! Ezért, amikor még halottak voltunk a bűneink miatt, a Krisztussal együtt új életet adott nekünk.
2,5 Bizony Isten kegyelme mentett meg benneteket!
2,6 Sőt, Krisztussal együtt fel is támasztott a halálból, és vele együtt ültetett bennünket a mennyei helyekre. Mindez a miénk, akik Krisztus uralma alatt vagyunk.
2,7 Isten azért tette ezt, hogy megmutassa a jövendő korszakoknak is kegyelme határtalan gazdagságát. A Krisztus Jézusban adta nekünk ezt a kegyelmet. (Efezusi – Egyszerű fordítás)

Az egyik ok, amiért a keresztények aggódnak és idegeskednek ahelyett, hogy Istenhez fordulnának, amikor kihívásokkal kerülnek szembe, az, hogy Isten kegyelmét korlátozottnak látják. Ugyanúgy, ahogy az idejüket, az anyagi javaikat korlátozottnak látják, a föld természeti forrásait korlátozottnak látják, Isten kegyelmét is korlátozottnak látják. Milyen sajnálatos, hogy a modern kori hívők a kegyelmet a parkolási díjfizetés alapján értelmezik: "ötperces" kegyelem, azaz öt perced van, hogy elhagyd a parkolóházat, miután kifizetted a díjat, addig érvényes a jegy.

Kedvesem, amikor Isten kegyelméről van szó, akkor tudnod kell, hogy KORLÁTLAN! VÉGTELEN! Ki tudná kibeszélni az Ő kegyelmének mérhetetlen gazdagságát?

Ezért nem akarja Isten, hogy olykor-olykor egy csipetnyi kegyelmet végy, a maradék időt pedig aggódással töltsd. Nem, Ő azt akarja, hogy minden nap, minden helyzetben az Ő bőséges kegyelméből meríts. Ne elégedj meg az "ötperces" kegyelemmel. Gazdagon meríts kegyelméből. Így teszel szert a nyugalomra, és így uralkodsz az életben (Róma 5:17).

Joseph Prince

Magyar fordítás: ahitatok.hu


http://www.ahitatok.hu/joseph-prince/264-ne-erd-be-az-otperces-kegyelemmel.html

DAVID SATORA SZEPTEMBER 11

C. S. Lewis: Isten szól.

”Isten suttog hozzánk az örömeinkben, szól hozzánk a lelkiismeretünkben, de kiált reánk a fájdalomban: ezen a hangszórón keresztül rázza föl a süket világot” 



Guti Tünde: ÚJ PROTESTANTIZMUS?

   Évek óta azt látom és tapasztalom, hogy egy erőteljes, széleskörű, új protestantizmus alakult ki világszerte, keresztyén körökben.
   „… mert mi szövetsége van igazságnak és hamisságnak? Vagy mi közössége a világosságnak a sötétséggel?” II. Kor. 6:14.

Luthernek nagyon nehéz dolga volt a pápasággal szemben, rendíthetetlen hitre és bátorságra volt szüksége, hogy a felismert igazságokhoz tartsa magát. A wittenbergi várkapun ott függtek a katolicizmus sötétségét, hamisságát leleplező tételei.

Ma pedig internetes „falakon” olvasható és hallható az a rengeteg kiáltás, felszólítás, prédikáció, ami jelen korunk bonyolult tévelygéseiről rántja le a leplet. Egyrészt a karizmatikus mozgalom szélsőséges és olykor már botránkoztató visszásságai, másrészt a „hyper-kegyelem tanítás” elcsúszásai adnak okot aggodalomra és ébresztő figyelmeztetések megfogalmazására. Néhol már teljesen elmosódnak a határok... Ne feledjük:
   „A régi parancsolat az Ige.” I. János 2:7.

Ezzel párhuzamosan, egyre nagyobb teret hódít az Egyházban az elvilágiasodás (sokan már belefásultak ebbe a témába…), és határozottan körvonalazódik a törvénytiprás jelensége. Még a katolicizmus is rá akarja tenni tenyerét újra Isten népére.
   „Meglásd azért, hogy a világosság, amely tebenned van, sötétség ne legyen!”
Lukács 11:35.

Sok testvérrel együtt tiltakozom, elhatárolom magam attól, hogy az én Uramat és Megváltómat, mennyei Atyámat és drága, igaz Szent Szellemét olyannak állítsák be és ruházzák fel olyan tulajdonságokkal, melyek idegenek az Ő szent, tiszta, isteni természetétől!
   „Mert íme, az Úr eljön tűzben, s mint forgószél az Ő szekerei, hogy megfizesse búsulásában az Ő haragját, és megfeddését sebesen égő lánggal. Mert az Úr tűzzel ítél és kardjával minden testet...” Ésaiás 66:15-16.
Tűz és kard. A tűz maga Isten lénye, az Igazság féltékeny szeretete:
   „A mi Istenünk emésztő tűz!” Zsidók 12:29.
A kard pedig Isten Igéje:
      „...Isten Igéje élő és ható, élesebb minden kétélű kardnál..., megítéli a szív gondolatait és szándékait." Zsidók 4:12.
   „Vegyétek fel… a Szellem kardját, amely az Isten beszéde.” Efézus 6:17.
   „A Te Igéd Igazság.” János 17:17.

  Törekedjünk megismerni az Urat, kutassuk a teljes Írást, hogy semmi és senki ne tudjon elhitetni az Igazságot illetően!
   "Különböző és idegen tudományok által ne hagyjátok magatokat félrevezettetni..." Zsidók 13:9.
   „Idegent pedig nem követnek, hanem elfutnak attól: mert nem ismerik az idegenek hangját.” János 10:5.

2015. június 13.                                    Guti Tünde
   

http://www.gutitunde.eoldal.hu/cikkek/blog/uj-protestantizmus-.html
Isten Szeretete

Isten szeretetének fénye még a legsötétebb éjszakán is áthatol!


Áldott estét és nyugodalmas jó éjszakát mindenkinek!





Krisztus Gyülekezete Marosvásárhely

Isten beszéde élő és hatékony
Mert amit Isten kimond, az a szó, élő, erőteljes és hatékony. Isten szava élesebb, mint a legélesebb kétélű kard. Mélyen belénk hatol, egészen addig, ahol a szellem és a lélek közötti határ húzódik. Isten beszéde behatol a csontjaink találkozásáig, sőt a csontjaink belsejébe is: megítéli és szétválogatja szívünk gondolatait és szándékait. Zsidókhoz 4:12(ERV-HU)





Ervin - Győztes vagy te