2014. május 4.

Ige: Lehetsz-e nyugtalan a szeretted miatt?

Pál apostol vallomása:

 „Mikor pedig Troásba mentem és megérkeztem* a Krisztus evangéliuma ügyében, hogy Krisztus örömüzenetét hirdessem, és kapu nyittatott nékem az Úrban, nem volt szellememnek nyugodalma. Semmi nyugtot nem hagyott a szellemem, nem „oldódott fel”, nem „engedett ki”, „feszült maradt”, mivelhogy nem találtam ott Tituszt, az én atyámfiát, az én testvéremet**
Hanem elbúcsúzván tőlük, elmentem Macedóniába (2 Kor. 2,12-13)

*Troásba menetelük pedig így történt: „Eljárván pedig Frigiát és Galáczia tartományát, mivelhogy eltiltatnak a Szent Szellemtől, hogy az igét Ázsiában hirdessék, Misia felé menvén, igyekeznek vala Bithiniába jutni; de nem ereszté őket a Szellem. Áthaladván azért Misián, lemennek Troásba” (Csel. 16,6-8).

**Az apostol megvallása: „De az Isten, a megalázottak vigasztalója, minket is megvigasztalt Titus megjöttével. Sőt nem megjöttével csupán, hanem azzal a vigasztalással is, amellyel ti vigasztaltátok meg, hírül hozván nékünk a ti kívánkozástokat, a ti kesergésteket, a ti hozzám való ragaszkodástokat; úgyhogy én mégjobban örvendeztem” (2 Kor. 7,6-7).




Ünnepeld Jézust, ünnepeld.

Kik a boldogok.

A győztes Úr bátorítása

 „… E világon nyomorúságtok lészen, mert szorongatástok lesz; üldözést szenvedtek; és a világban megpróbáltatások érnek titeket. De bízzatok: én legyőztem a világot, és a világ legyőzve áll alattam (Ján. 16,33)


Az Úr ígérete:

Miképpen a pásztor tudakozódik nyája után (és ahogyan a pásztor gondját viseli a nyájnak), amely napon ott áll elszéledt juhai között (amelyek szét voltak szóródva); így tudakozódom nyájam után (és úgy viselem gondját juhaimnak), és kiszabadítom őket minden helyről, ahova szétszóródtak a felhőnek s borúnak napján. Az elveszettet megkeresem, s az elűzöttet visszahozom (az eltévedtet visszaterelem), s a megtöröttet kötözgetem (a sérültet bekötözöm), s a beteget (a gyengét) erősítem; és a kövérre és erősre vigyázok, és legeltetem őket úgy, ahogy kell” (Ezék. 34,12.16)

És az Úr beteljesítette szavát Krisztusban!




Vida Sándor: Mézcseppek:

Aki az apró lépések helyett ,,nagyot akar szakítani,, , az a szolgálatra, a fejlődés alapvető törvényére mond nemet.


Emlékezzünk!

Krisztus szolgáiként arra hivattunk el, hogy emlékezzünk, kié vagyunk.
Istenhez tartozunk. Van családunk a földön, de Isten gyermekei vagyunk.
Isten szeret bennünket, és a legjobbat akarja nekünk.

Úgy adhatunk tiszteletet Istennek, hogy úgy élünk, mint Krisztust szerető, és követő emberek. /Justin Sharp/


Az áldások kegyelemből vannak


2

A Teremtő, és a teremtmény

A megváltó szeretetben nem válik szét a nyomorult teremtmény meg a diadalmas Isten. Éppen a személyt kell figyelemmel szeretni és megkülönböztetve, a nagy Teremtő nevében. Nem kiszámítottan, egyengetve holmi égi karriereket. A hitnek legtöbbet a hit karrieristái ártanak.

/Jókai Anna/


Reinhard Bonnke: Az életről

Az élet olyan, mint az elektromos áram - ahhoz, hogy létrejöjjön, áramfejlesztőre van szükség. A pénz, az alkohol, a divatos cuccok, a laza erkölcsök „nem fejlesztenek áramot”. Bár azt mondják, a pénz boldogít, ez nem más, mint egy ezerszer megcáfolt hazugság. Amik az életben igazán fontosak, azok soha nem dolgok. A legdrágább kincsekkel telerakott kastély sem hoz létre életet. A festmények, szobrok, ékszerek nem élnek, és nem adhatnak életet. Hollywood is csak illúziókat teremt. Az élet egyetlen forrásból fakad, annak Teremtőjétől, Jézus Krisztustól. Ő mondta: „Én azért jöttem, hogy életet adjak, mégpedig teljes és túláradóan bőséges életet!” (János 10,10). A hívő élet nem csak prédikációkról meg hallelujázásról szól, hanem JÉZUSRÓL, JÉZUSRÓL és még egyszer JÉZUSRÓL! „Aki hisz bennem, ha meghal is, él.” 
Szilvia Péter Szabó


Isten Szeretete

Amikor a Szent Szellem bennünk él és munkálkodik, akkor Krisztus elméje működik bennünk. (Joyce Meyer)


Hit Gyülekezete-Indul már

Isten szeretete - Jesus Culture

2014. május 3.

Ige: Isten megtérésre hív!

 „De te a te keménységed, konokságod, kőszívűséged, érzéketlenséged; megátalkodottságod; gondolkozásmód megváltoztatást nem akarásod, és meg nem tért, megátalkodott, és új látásra térni nem akaró szíved, vagyis bensőd szerint gyűjtesz és halmozol magadnak haragot* a haragnak és az Isten igaz ítélete, azaz igazságos döntése kijelentésének, megnyilvánulásának, lelepleződésének napjára.

Aki megfizet mindenkinek az ő cselekedetei, az ő tevékenysége, eredménye, teljesítménye szerint*(Róm. 2,5-6)

*És hogy milyen cselekedetek alapján fizet az Úr, arról így szól a Szent Szellem: „Szabadítsd meg azokat, akik a halálra vitetnek, és akik a megöletésre tántorognak, tartóztasd meg! Ha azt mondanád: ímé, nem tudtuk ezt; nemde, aki vizsgálja az elméket, ő érti, és aki őrzi a te életedet, ő tudja? És kinek-kinek az ő cselekedetei szerint fizet” (Péld. 24,11).

Elihu így szól Istenről Jóbnak: „… Távol legyen Istentől a gonoszság, és a Mindenhatótól az álnokság! Sőt inkább, amint cselekszik az ember, úgy fizet néki, és kiki az ő útja szerint találja meg, amit keres. Bizonyára az Isten nem cselekszik gonoszságot, a Mindenható el nem ferdíti az igazságot!” (Jób. 34,10-12).

Pál apostolon keresztül pedig kijelentést nyer az ítélet, vagyis a megfizetés: „Ne tévelyegjetek, Isten nem csúfoltatik meg; mert amit vet az ember, azt aratja is. Mert aki vet az ő hústestének, a hústestből arat veszedelmet; aki pedig vet a szellemnek, a szellemből arat örök életet” (Gal. 6,7-8)

„Mert a hústest szerint valók a hústest dolgaira gondolnak; a Szellem szerint valók pedig a Szellem dolgaira. Mert a hústestnek gondolata halál; a Szellem gondolata pedig élet és békesség. Mert a hústest gondolata ellenségeskedés Isten ellen; minthogy az Isten törvényének nem engedelmeskedik, mert nem is teheti.” De mi „… atyámfiai, nem vagyunk adósok a hústestnek, hogy hústest szerint éljünk: Mert, ha hústest szerint éltek, meghaltok; de ha a hústest cselekedeteit a Szellemmel megöldökölitek, éltek” (Róm. 8,5-7.12-13)

A Szellem gondolata élet: „Ha pedig az őrálló látja a fegyvert jőni, s nem fújja meg a trombitát, és a nép nem kap intést, és eljő a fegyver s utolér közülük valakit, ez a maga vétke miatt éretett utol, de vérét az őrálló kezéből kérem elő. És te, embernek fia, őrállóul adtalak téged Izráel házának, hogy ha szót hallasz a számból, megintsed őket az én nevemben. Ha ezt mondom a hitetlennek: Hitetlen, halálnak halálával halsz meg; és te nem szólasz, hogy visszatérítsd a hitetlent az ő útjáról: az a hitetlen vétke miatt hal meg, de vérét a te kezedből kívánom meg. De ha te megintetted a hitetlent az ő útja felől, hogy térjen meg róla, de nem tért meg útjáról, ő vétke miatt meghal, de te megmentetted a te életedet” (Ezék. 33,6-9)



A Mester itt van ma is gyógyít

Mese a szegény varrónőről