2016. január 30.

Ima

Magasztallak Téged Úr Jézus, amiért megőrzöd minden csontomat, és egy sem töretik meg azokból (Zsolt.34,21.), még akkor sem, ha elesnék, és  így szólok az én ellenségemhez: Igen taszítottál engem, hogy elessek, de ne örülj én ellenségem, mert elestem, de felállok, mert az Úr felsegített engem. (Zsolt.118,13. és Mik.7,8.) 
Ezért megvallom hittel, hogy minden csontom erős és egészséges, s az őket összetartó inak, izmok és ízületek tökéletes rendben működnek, ahogyan azt Te megteremtetted Istenem, és a Te életed látható az én testemben, mert én az Te testednek tagja vagyok, az Te testedből és az Te csontjaidból.
(2Kor. 4,10. és Eféz.5,30.),



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.