2015. december 17.

Megvallás.

 „Azt mondom az Úrnak: Én oltalmam, váram, Istenem ő benne bízom! Mert ő szabadít meg engem a madarásznak tőréből, a veszedelmes dögvésztől. Tollaival fedez be, és szárnyai alatt lészen oltalmam; pajzs és páncél az ő hűsége. Nem félhetek az éjszakai ijesztéstől, a repülő nyíltól nappal; A dögvésztől, amely a homályban jár; a döghaláltól, amely délben pusztít. Elesnek mellőlem ezren, és jobb kezem felől tízezren; és hozzám nem is közelít. Bizony szemeimmel nézem és meglátom a gonoszoknak megbüntetését!... Az Úr megőriz engem minden gonosztól, megőrzi az én életemet. Megőrzi az Úr az én ki- és bemenetelemet, mostantól fogva mindörökké!” (Zsolt. 91,2-8; 121,7-8).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.