2012. május 2.

A TROMBITA, BILL BURNS:


Meg van írva, és igaz, hogy nagyobb az, aki bennetek él, mint az, aki ennek a világnak az uralkodója. Mert Én azért jöttem, hogy bennetek éljek; hogy hatalommal ruházzalak fel; hogy arra bátorítsalak hogy mindig győztesek lesztek, ha Hozzám csatlakoztok és az Én céljaimhoz, mondja az Úr.

Mert a királyság erejének bennetek kell megnyilvánulnia. A királyság örömének bennetek kell meglátszódnia. A királyság békességének rátok kell szállnia.

Keljetek fel hát; keljetek fel és meneteljetek tovább teljes bizonyossággal, hogy Én veletek vagyok, és soha nem hagylak el benneteket. Át fogtok jönni a dicsőségbe és a szemmel látható rendeltetésetekbe, amelyet elkészítettem nektek, szeretteim.

Áradjon át rajtatok a feltámadás ereje, és hozza el azt, amire szükség van. Újuljatok meg, gyógyuljatok meg és erősödjetek meg! Jöjjetek be az örökkévaló életbe és örömbe, mert az Én királyságom ez, mondja az Szentséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.