2012. május 13.

Kenneth E. Hagin: A megdorgálás


Hogy azt [az Egyházat] megszentelje, megtisztítván a víznek fürdőjével az Ige által. - Efézus 5,26.
— Te megfeledkeztél valamiről — mondta valaki egyszer.

— Miről feledkeztem meg?

— Arról, hogy a Zsidókhoz írt levélben az áll: …mert akit szeret az Úr, megdorgálja…” (Zsid. 12,6)

— Nem, nem feledkeztem meg erről. Ez a vers valóban ott van, de nem azt mondja, hogy: akit szeret az Úr, megbetegíti.

Az emberek sajátos módon értelmeznek bizonyos verseket. A ‘megdorgál’-nak fordított görög szó jelentése, gyereket nevel, tanít. Te is neveled a gyermekeidet, iskolába járatod őket. Mondtad azonban valaha is a tanárainak: “Ha Johnny nem tanul rendesen, verje ki a szemét”, vagy: “Ha Johnny engedetlenkedik, törje el a lábát”, vagy: “Sújtsa rák akkor”. Nem, te nem így fegyelmezed, és nem így neveled a gyermekedet! És Isten sem így teszi! 

Megvallás: Az Ige és Isten Szelleme tanít engem. Az Ige és Isten Szelleme nevel engem. Az Ige és Isten Szelleme fegyelmez engem. Az Ige vízének fürdőjével vagyok megtisztítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.