2012. május 23.

Ima szellemi vezetésért


Meghallom a Jó Pásztor szavát. Meghallom az én Uram hangját, és az idegen hangját nem követem.
(Ján. 10,27. 5.)

Meg van írva: Akiket Isten Szelleme vezérel, azok Istennek fiai. Engem Isten Szelleme vezérel, a magasságos Isten fia vagyok. (Róm. 8,14.)

Az Igazságnak Szelleme elvezet engem minden igazságra. Mert nem magától szól, hanem azokat szólja, amiket hall, és a bekövetkezendőket megjelenti nékem. (Ján. 16,13.)

Isten gyermeke vagyok, Isten Szellemétől születtem újjá. Az én Atyám Szelleme lakik bennem, megvilágosít az én szellemem által, mindenre megtanít és elvezérel minden igazságra. (Ján. 16,13.)

Megvallom, hogy minden helyzetben és minden körülmény között tökéletes látásom és ismeretem van, mert Isten Szelleme vezet engem. (Róm. 8,14.) Ezért teljes vagyok minden jósággal, betöltve minden ismerettel. (Róm. 15,14.)

Szellem szerint járok, a Szellem dolgaira gondolok. A Szellem gondolata él bennem, mely élet és békesség. Isten Szent Szelleme lakik bennem, irányít és vezet engem. (Róm. 8,4–6. 9.) Beteljesedtem Isten akaratának megismerésével minden szellemi bölcsességben és értelemben.

Teljes szívemből bízom az Úrban, a magam értelmére nem támaszkodom. (Kol. 1,9. Péld. 3,5.)

Aki rajtam könyörült, vezet engem, és engem vizek forrásaihoz visz. (Ésa. 49,10.) Olyan vagyok, mint a folyóvizek mellé ültetett fa, amely megadja gyümölcsét a maga idejében, és levele nem hervad el, és az Ő vezetése által minden munkámban sikeres leszek. (Zsolt. 1,3.)


Az Úr az én pásztorom; nem szűkölködöm. Füves legelőkön nyugtat engem, és csendes vizekhez terelget engem. Lelkemet megvidámítja, a megigazultság ösvényein vezet engem az Ő nevéért. (Zsolt. 23,1–3.)

Minden utamat Ő irányítja, kegyelméből Ő vezet engem, megsegít és megerősít, igazsága jobbjával támogat. (Péld. 3,6. Ésa. 41,10.)

Az igaznak ösvénye egyenes, Te egyenesen készíted az igaznak útját. (Ésa. 26,7.)
Vezet engem az Úr vizek folyásai mellett egyenes úton, hol el nem esek. (Jer. 31,9.)

Uram, rendelek Tőled útjelzőket magamnak, kérlek Téged, útmutató oszlopokat rakj le nekem. Igérem, hogy vigyázok az ösvényre, az útra, amelyen mennem kell. (Jer. 31,21.)

Isten Igéje nem távozik el az én számtól. Éjjel és nappal Isten Igéjéről gondolkodom, az alapján cselekszem. Ezért áldott vagyok az én útjaimon, boldogulok és gyarapodok az életben. (Józs. 1,8.)

Az én szellemem az Úrnak lámpása. A szellemem által világosít meg az Úr, hogy mit kell tennem. (Péld. 20,27.)

A Szent Szellem belső bizonyosság által vezet engem. Irányt mutat a szellememnek, és megvilágítja az elmémet. Így Isten Igéjének világosságában járok. (Zsolt. 119,105.)


A Te világosságod által látok világosságot. (Zsolt. 36,9.) Isten dicsősége világosít meg engem, és az én szövétnekem a Bárány. (Jel. 21,23.)

Jézus Krisztusban beteljesedtem a Isten teljességével: Jézus az én Uram örökkön örökké. (Kol. 2,10.) Ámen.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.