2013. november 23.

Kenneth E. Hagin: Valaki.

Beteg-e valaki [akárki] köztetek? Hívja magához a gyülekezet véneit, és imádkozzanak felette, megkenvén õt olajjal az Úrnak nevében. És a hitbõl való imádság megtartja a beteget, és az Úr felsegíti õt. És ha bûnt követett is el, megbocsáttatik néki. — JAKAB 5,14. 15.

— Beteg-é valaki köztetek? Kik között? A gyülekezet tagjai között! Ezek szerint biztosra vehetjük, hogy Istennek az az akarata, hogy ha „valaki” beteg a gyülekezetben, meggyógyítsa õt! Az pedig biztos, hogy nem Isten akarata, hogy
„valaki” is beteg legyen a Gyülekezetben!

— Hagin testvér, valamirõl azért megfeledkeztél — mondta egyszer valaki.
— Mirõl feledkeztem meg?
— A Biblia azt mondja: ha Vele együtt szenvedünk, akkor Vele együtt fogunk uralkodni.
— Nem, én nem feledkeztem meg errõl — magyaráztam. — Olvassuk el újra: „… ha ugyan VELE EGYÜTT szenvedünk…” (Róm. 8,17). De mit kell elszenvednünk: a tüdõgyulladást?  A rákot?  A tuberkulózist?  Nem!  Jézus nem szenvedett ilyesmitõl.

Mit kellett Jézusnak elszenvednie?  Az üldöztetést.  És ebben neked is lesz részed, ha helyesen élsz.  Különösen akkor, ha az isteni gyógyítást, a Szellem ajándékait és a hitet prédikálod. Már több mint hatvan éve üldöztetéseket szenvedek, de betegségtõl és gyengeségtõl még nem szenvedtem.

Megvallás: Az Isten akarata az Egyház, az Õ Teste számára az, hogy szent egészségben járjon.  Istennek az az akarata, hogy én egészséges legyek!
Hitünk tápláléka napi adagokban



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.