2011. augusztus 21.

Aplified Biblia: 121.Zsoltár

Felemelem a tekintetemet a Jeruzsálem körüli hegyekre, a szent Sion hegyére, és Mórija hegyére. Innen jön az én segítségem
Az én segítségem az Úrtól jön,érkezik, aki teremtette a mennyet és a földet. Ő nem fogja megengedni, hogy a lábam megcsússzon és meginogjon.

Ő megtart engem, nem szunyókál, szundít, nem szendereg (szunnyad) [nem késlekedik] [semmiképpen nem, soha, nem semmi esetre].

Íme [lám], Ő az, aki megtartja Izraelt [jelentése: Isten győzedelmeskedik], se nem szunyókál, se nem alszik [semmiképpen nem, soha, semmi esetre].

Az Úr az én Megtartóm [erősen tart, megtart(-ó), megőriz, fenntart, őriz, rajtam tartja a szemét], az Úr az én árnyékom jobb kezem felől, azon az oldalon, ahol nem tartok pajzsot. A nap nem fog megszúrni nappal, sem a hold éjszaka [semmiképpen nem, soha, nem semmi esetre].

Az Úr meg fogja tartani [erősen tart, megtart(-ó), megőriz, fenntart, rajtam tartja a szemét, megmenti az életemet minden gonosztól, minden káros, ártalmas, azaz gonosz dologtól ,szerencsétlenségtől, betegségtől, ördögtől.

Meg fog tartani erősen tart, megtart(-ó), megőriz, fenntart, rajtam tartja a szemét, megment az én ki- és visszajövetelemet [kilépés (átv.ért. halál), belépés] mostantól fogva mindörökké. (Amplified Bible [és görög])

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.