2019. november 12.

Ézsaiás próféciája:


„Mikor vízen mégy át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok el nem borítnak, ha tűzben jársz, nem égsz meg, és a láng meg nem perzsel téged. Mert én vagyok Jahve, az Úr, a te Istened, Izráelnek Szentje, a te megtartód, adtam váltságodba Egyiptomot, (lezárás, bezárás, körülkerítés, beszűkülés, szorongatás, fogság = evilág) Kúst (a megégett arcok földje; összevisszaság, zűrzavar; összefutott nép) és Sebát (ember) helyetted” (Ésa. 43,2-3;Károli)  

(Héber szöveg: Mikor veszedelem ront rád, ember áradat özönlik feléd (háborút pusztulást hozva, téged fegyver éle ki nem lyukaszt, el nem pusztít. Mert én vagyok az Úr, Jahve az Örökkévaló, a te Istened, Izráelnek Szentje, a te megtartód, adtam váltságodba Egyiptomot, Kúst és Sebát helyetted)” (Ésa. 43,2-3; bővített Biblia).





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.