2014. november 1.

Gloria Copeland: Jó idő – rossz idő

Zsolt 91,14-15 Mivelhogy ragaszkodik hozzám, megszabadítom őt, felmagasztalom őt, mert ismeri az én nevemet! Segítségül hív engem, ezért meghallgatom őt; vele vagyok háborúságában: megmentem és megdicsőítem őt. (Mert ő szeret engem, ezért megszabadítom őt, magas helyre állítom, mert ismeri az én nevemet. Hív engem és válaszolok neki, vele vagyok a bajaiban. Meg fogom szabadítani és tisztelni fogom őt. King James ford.)

Nagyon sok hívő van, aki soha nem tapasztalta még meg Isten hatalmas szabadító erejét, mert várnak addig, míg a veszélyek, bajok elborítják őket, és akkor hívják Őt segítségül ahelyett, hogy napról napra az Úrral járnának. Testvérem, így egyszerűen nem megy! Ha azt akarod, hogy Isten a nehéz időkben a bajokból kimentsen, közösségben kell lenned Vele a jó időkben is. Miért? Mert Ő a hitre válaszol. A hitünk és nem a szükségeink azok, amik miatt az érdekünkben beavatkozik és cselekszik. Soha nem leszünk képesek ilyenfajta hitet, bizalmat felépíteni magunkban, ha nem töltünk elég időt Vele, hogy megismerjük Őt.

1János 3,20-22 azt mondja: akkor van bizalmunk Isten felé, ha azt tesszük, amik az Ő szemeiben kedvesek. Ha csak fél szívvel szolgáljuk, akkor nem lesz bizalmunk Benne arra, hogy a nehéz időkben megszabadít. Amikor a veszély, a bajok körülvesznek, ahelyett, hogy hittel lennénk tele, a félelem bénít meg.

Szeresd és szolgáld Istent teljes szívedből. Járj Vele a jó időkben, és mikor Szabadítóként van Rá szükséged, tudni fogod minden kétség nélkül, hogy bízhatsz Benne, mert gondja van rád!

Fordította: Orbán Tibor
K. C. M. által engedélyezett fordítás

Zsolt 108:1 Ének. Dávid zsoltára.
Zsolt 108:2 Kész az én szívem, oh Isten, hadd énekeljek és zengedezzek; az én dicsőségem is [kész].
Zsolt 108:3 Serkenj fel te lant és hárfa, hadd keltsem fel a hajnalt!
Zsolt 108:4 Hálát adok néked a népek között Uram, és zengedezek néked a nemzetek között!
Zsolt 108:5 Mert nagy, egek felett való a te kegyelmed, és a felhőkig ér a te hűséges voltod!
Zsolt 108:6 Magasztaltassál fel, oh Isten, az egek felett, és dicsőséged legyen az egész földön!
Zsolt 108:7 Hogy megszabaduljanak a te szeretteid, segíts a te jobb kezeddel és hallgass meg engem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy hozzászólásoddal megtisztelsz. Ám ha vitatkozni, vagy kötözködni van kedved, arra kérlek, azt ne itt gyakorold.