2012. április 28.

István a mennybe tekintett


 „Ímé látom az egeket megnyílni, és az embernek fiát az Isten jobbja felől állani” Apostolok cselekedetei 7:56.

Micsoda különbség van aközött, amikor valaki néz valamit, vagy megLÁT egy dolgot. István az égre NÉZETT és MEGLÁTTA Jézust. Ezzel kapcsolatban egy gyönyörű vers jutott eszembe, amit soha nem bírok elérzékenyülés nélkül elolvasni. Itt Ámon, az ács szeme nyílott meg. És amint nézte JÉZUST, meglátta Őt a trónon. Ma ezt a szép verset írom le neked. Kívánom, hogy sorai lelked mélyéig hatoljanak!

Túrmezei Erzsébet: Ámon, az ács

Két szálfát hoztak Ámon udvarára
és szólt a főpap: „Ámon, jól figyelj:
Kereszt legyen. Ne félj! Meglesz az ára.
Durva, nehéz… Ne faragj rajt' sokat.
Sürgős.” És Ámon munkához fogott.
Fejszecsapások hullottak a fára.
Akkor hajnalodott.

Felkelt az asszony is, a gyermek is.
„Édesapám, milyen két furcsa fa.
Mi lesz belőle?” „Eriggy Salomé,
ne is kérdezd!”– döbben föl az apa
Kis Salomé vidáman elszalad.
Milyen erős a nemrég béna láb!
De jó is volt Jézushoz vinni őt,
követve szívük halk sugallatát.
Csodálatos volt az a pillanat!

Ámon dolgozik. Készül a kereszt.
Nehéz a szíve. Ki is hordja majd?
Valami gyilkos, lator, lázadó
nyomorult emberteste függ le rajt.
Akárkié, annak nem hirdetett
bocsánatot szelíd Názáreti,
mint őneki.
A kis Salomé sírva jő megint:
„Édesapám, ne ácsold azt a fát,
valami úgy fáj a szívem körül.”
Ámon, az ács, verejtéket törül.

És két pribék cipeli már tova.
„Hová, emberek? Csak azt, hogy hova
kinek? Szóljatok! Két kérges kezem
keresztet, mást mindennap annyit ácsolt,
de soha semmit ilyen nehezen!”
„Eh, valami hamis próféta volt.
Jézus. Hiszen hallhattad a nevét.
Nem emlékszel rá?” „Jaj! emlékezem.”

„Ámon, vidd már a pénzt. Kell a kereszt.
Durva, nehéz. Éppen jó lesz neki.
Ha igazán Isten fia, ne félj,
majd leszáll róla a Názáreti.
Őrajta lesz, nem a te válladon.”
Ámon csak áll, csak áll, s két szót dadog
szünettelen: „Nem adom. Nem adom.”
„Megvettük, Ámon. Mi közünk veled?
Ácsolhatsz egyet önmagadnak is.
Ma az ács fia, holnap meg az ács.”
„Nem, nagyurak, kérlek, ma engemet.
Énrám sújtson le ostor, kalapács!
Ártatlan Ő. Annyit vétkeztem én.
A gyermekemet gyógyította meg!
Ha vért akartok, itt van az enyém!”
„Elég volt, Ámon. Vidd a pénzedet.”

Kavargó, lármás, gyülevész menet.
Látni akarnak, egymáson taposnak.
„Ni hogy' vérzik! Ni már megint verik!
Odanézzetek, már megint leroskad!”
Ki hederítne rá, hogy valaki
ott tördeli kezét a vad menetben:
„Nem az övé! Az enyém, az enyém!
Nekem adjátok! Az az én keresztem!”

Csak másnap reggel vetődik haza.
Semmit se szól, semmit se kérd az asszony.
A nagy kereszt ott állt a Golgotán
s ő fenn maradt, hogy álmatlan virrasszon,
és faggassa a kereszt titkait,
a nagy keresztét… hiszen az övé volt…
ő ácsolta… Virrasztott végtelen,
míg el nem kezdett pirkadni az égbolt.
Most hazajött. Az asszony is remeg.
Egymásra néznek; sír bennük a bánat.
Szívükbe hasít az a kacagó,
boldog gyermekhang. Szegény Salomé,
szegény, ó mit se sejt. „Édesapám,
álmomba' láttam ám édesapámat!
Ékes királyi széket faragott
két nagy-nagy fábul. S az Úr Jézus ráült.
Koronája volt. De egész olyan volt,
mint mikor meggyógyította a lábom.
Fényes angyalok álltak körülötte
és uralkodott az egész világon.
Édesapám, úgy-e gyönyörű álom?”

Ámon sötét szeme látóra tágul:
„Királyi széket… faragtam neki…
és uralkodik az egész világon?
Királyi szék lesz véres keresztfábul…
A te váltságod az Ő vére, Ámon.
Igen, kis Salomém, egyetlen lányom,
gyönyörű álmod volt: próféta-álom!”


3 ének Hajdúhadházról

Keresztény udvarlás...


Ismerek egy gyülekezetet, ahova elmehetnénk beszélgetni.

Örvendezzetek

Készítette: Lisa Szanyel

Örvendezzetek ti igazak, az Úrban, mert az igazakhoz illik a dicséret.
Ámde az Úr szemei az Őt félőkön, azokon, akik az Ő kegyelmében bíznak, Hogy kimentse őket a halálból, és az éhségben is eltartsa őket. Lelkünk az Urat várja, Ő a mi segítségünk és pajzsunk. Őbenne vigad a szívünk, mert az Ő szent nevében bíztunk! Legyen, Uram, a Te irgalmad rajtunk, amiképpen bíztunk Tebenned. Zsoltarok 33:1. 33:18-22.

Amen!

Kedves Testvereim, az Urban, Aldott, szep hetveget kivanok Nektek, az Ur szereteteben :)
Kuldom a csodalatos Igekhez, az egyik kedvenc, gyonyoru viragomat neve: Sunny Beauty :

Benső tanúságtevőnk



"Mert nem a szolgaság lelkét kaptátok, hogy ismét féljetek, hanem a fiúság Lelkét kaptátok, aki által kiáltjuk: "Abba, Atya! Maga a Lélek tesz bizonyságot a mi lelkünkkel együtt arról, hogy valóban Isten gyermekei vagyunk."(Róm 8,15-16)

Tegyük fel a következőt:
Egy nyugalmas hangulatú étteremben üldögélsz, amikor egy idősebb férfi kissé kötekedővé válik és hangos beszéde által bekúszik a negatív hangulat az étkezőbe. .

Éppen akkor foglal helyet Mrs. Jones néhány barátjával. Ünnepi hangulatban vannak, nevetgélnek, ölelkeznek, sőt derűsen üdvözlik a körülöttük vacsorázókat is.

Buli van, ahová mindenki hivatalos! Örömük kiárad és betölti az egész termet, még a kötekedő idős férfi is mosolyog és nevet.

Energiájuk megváltoztatja a teljes hangulatot, és felkelti a vágyat másokban is, hogy csapatuk része legyen.

Mrs Jones csak egy pillanatképe saját magunknak, amikor engedjük, hogy Isten tökéletes szeretete kiűzze a félelmet az életünkből (1Ján 4,18). Szeretetben élünk, ami azt jelenti Istenben élünk, és Istennek ez a szeretete teljes, mivel Ő bennünk él (1Ján 4,16).

Isten Szentlelke tanúskodik a lelkünkben, hogy Isten gyermekei vagyunk (Róm 8,15-16). Jézus öröme pedig, mely bennünk munkálkodik, kiáraszt egy erőlködés nélküli tanúságot Isten bennünk lévő életéről.

A mi célunk Jézusban az, hogy oly módon megragadjuk Isten kegyelmét, hogy a szeretet és öröm, amit megtapasztalunk, ragályos legyen, szétáradjon a körülöttünk levőkre, és vágyat ébresszen bennük, hogy csatlakozzanak a mi családunkhoz - Isten családjához.

Szivünkben feltámadt a fény

Életcseppek


Minden negatív dologra, amit magunkra mondunk, Istennek van egy pozitív válasza. Azt mondod, hogy: "Nem tudom kiszámítani a dolgokat." Isten mondja: "Egyengetni fogom ösvényeidet." (Péld. 3,5-6)

A kertész


Készítette: Győzedelmes Gyülekezet
A reggeli órákban a kertész kiment, hogy gondozza kertjét. Az egyik ribizli bokornak túlságosan nagyra nőttek az ágai és félt, hogy nem fog termést hozni ezért visszametszette őket. Ahogy visszavágta ágait, a végénél nedves lett, olyan mintha sírna a bokor. A kertész úgy érezte mintha beszélne hozzá és ezt mondaná:

„Ó, kertészem hogy tehetsz ilyet velem? Azt gondoltam, hogy a barátom vagy, aki szeretettel gondot visel rólam, mióta csak elültettél. Nem látod, milyen szépen fejlődök? Már majdnem fele akkorára nőttem, mint a kerítés melletti fák és nemsokára olyan nagy lehetek, mint ők. De te most levágtad ágaim és szépséges leveleim odalettek. Csalódott és keserű vagyok, hogy így bánsz velem...„

Erre a kertész szelíd, szeretetteljes hangon így felelt:

„Kérlek, ne sírj! Szükséges volt megmetszeni téged. Nem azért ültettelek, hogy nagyra nőj és árnyékot adjál, hanem, hogy termést hozzál. A fák, a kerítés mellett hiába nagyok, de nem képesek termést hozni, ellenben veled. Ha nem vágom vissza ágaidat, akkor minden erőd elmegy arra, hogy nagyobbra nőj, de akkor nem lennél képes termést hozni. Ne aggódj, egy napon hálás leszel azért, amit tettem. Lehet, hogy most még nem érted de bízz bennem és javadra lesz. Nagyon hálás leszel amikor meglátod a termésedet!”

Az évek során a kertésznek egyre több kertre kellett ügyelnie. Arról álmodozott, hogy egy napon rábízzák az egyik arborétum gondozását. Úgy tűnt, hogy álma megvalósul, de végül - nem tudni milyen okból - egy másik kertész kapta meg az állást, akinek fele annyi tapasztalata sem volt mint neki. A kertész nagyon elszomorodott és Istenhez kiáltott:

„Istenem, hogyan tehetted ezt velem? Hosszú évek munkája és fáradozása, erre egy ilyen ember kapja meg ezt az állást. Azt hittem, hogy segítségemre leszel és támogatsz, hogy előrébb jussak és pont a cél előtt teszed ezt? Miért vagy ilyen kegyetlen, mivel érdemeltem ki?”

Isten gyöngéd hangon így felelt: „A te életedben Én vagyok a kertész!”

Ekkor a kertésznek eszébe jutott, hogy évekkel ezelőtt, ő mit mondott a bokornak...

Sokszor van az, hogy az ember úgy érzi, megrekedt az élete. De Isten útjai kifürkészhetetlenek. Ő még a legrosszabb dolgot is a javunkra tudja fordítani. Ismer minket és a javunkat akarja. Nekünk végeznünk kell a ránk bízott feladatot és bízni Istenben, hogy Ő vezérli életünket és soha nem hagy cserben, még akkor sem, ha úgy érezzük. Jézus azt mondja: „Ne aggódjatok életetekért!” Máté evangéliuma 6:25

Indokok, hogy Krisztusban Higgyünk Egy Vallás Helyett


1. Krisztust Megismerhetjük és Megbízhatunk Benne
Krisztus több mint egy rendszer, hagyomány vagy hit. Ő egy Személy, aki ismeri a szükségeinket, érzi a fájdalmainkat és együtt érez a gyengeségeinkkel. Bizalmunkért cserébe Ő bűneink megbocsátását ajánlja, azt hogy közben jár értünk, és hogy az Atya elé visz minket Sírt értünk, meghalt értünk és feltámadt a halálból, hogy bebizonyítsa mindazokat, amiket Magáról állított. A halál legyőzésével megmutatta nekünk, hogy megmenthet minket a bűneinktől, élhet rajtunk keresztül ezen a földön, és végül biztonságban a mennybe vihet minket. Felajánlja Magát ajándékul mindazoknak, akik bíznak Benne (János 20:24-31).

2. A Vallás Hinni és Tenni Kell
A vallás az, ha hiszünk Istenben, eljárunk a vallási istentiszteletekre, katekizmust veszünk, megkeresztelkedünk és úrvacsorázunk. A vallás hagyomány, rituálé, ceremónia és megtanulni a különbséget a jó és a rossz között. A vallás az, ha olvassuk és megjegyezzük a Szentírás, ha imádkozunk, adakozunk a szegényeknek, megünnepeljük a vallási ünnepeket. A vallás a kórusban való éneklés, a szegényeknek nyújtott segítség, és megjavulás a múlt hibáiból. A vallás olyasmi, mint amit a farizeusok, a Szentírás-kedvelő, konzervatív, szeparatista lelki vezetők gyakoroltak, akik eléggé gyűlölték Jézust ahhoz, hogy a halálát kívánják. Nam csak azért gyűlölték Őt, mert szakított a hagyományokkal, hogy az embereknek segítsen (Máté 15:1-9), hanem mert átlátott a vallásukon egészen a szívükig.
3. A Vallás Nem Változtatja Meg a Szívet
Jézus a vallásos farizeusokat a mosogatók egy csoportjához hasonlította, akik kívülről lemossák a poharat, de benne hagyják a koszt. Azt mondta: "Az Úr azonban ezt mondta neki: "Ti farizeusok a pohár és a tál külsejét megtisztítjátok, de belül telve vagytok rablásvággyal és gonoszsággal. Esztelenek! Aki megalkotta a külsőt, nem az alkotta-e meg a belsőt is?" (Lukács 11:39-40). Jézus tudta, hogy az ember cselekedetei megváltoztatása nélkül is lecserélheti a külcsínt (Máté 23:1-3). Tudta azt, hogy a vallásos bizonyságok és ceremóniák nem változtathatják meg a szívet. Azt mondta az egyik vallásos embernek, hogy ha valaki nem "születik újjá" a Lélek által, nem láthatja meg Isten országát (János 3:3). Azonban a legtöbb vallási vezető egészen a mai napig elfelejti, hogy míg a vallás figyelmet fordíthat a külső megjelenésre, egyedül Krisztus változtathatja meg a szívet.
4. A Vallás Felnagyítja Az Apró Dolgokat

Jézus azokhoz a vallásosakhoz szól, akik elvesztek a részletekben, amikor azt mondta: "De jaj nektek, farizeusok, mert tizedet adtok a mentából, a kaporból és minden veteményből, de elhanyagoljátok az igazságos ítéletet és az Isten szeretetét, pedig ezeket kellene cselekedni, és amazokat sem elhanyagolni!" (Lukács 11:42). Jézus látta a hajlandóságunkat, hogy szabályokat hozzunk és az "erkölcsileg helyes" viselkedésre figyeljünk ahelyett, hogy arra a fontosabb kérdésre figyelnénk, hogy miért akarunk jobbak lenni. Miközben a farizeusok jók voltak abban, hogy a tudást annak logikai következményeiig véghezvigyék, megfeledkeztek arról, hogy Istent nem érdekli az, hogy mennyit tudunk, amíg nem tudja, hogy mennyire törődünk. Erre a fontosabb "miért"-re gondolt Pál apostol is, amikor azt írta: "Ha emberek vagy angyalok nyelvén szólok is, szeretet pedig nincs bennem, olyanná lettem, mint a zengő érc vagy pengő cimbalom... És ha szétosztom az egész vagyonomat, és testem tűzhalálra szánom, szeretet pedig nincs bennem: semmi hasznom abból." (1 Korinthus 13:1,3).

5. A Vallás Az Emberi Elfogadást Ajánlja és Nem Istenét
Jézus a legerősebb kritikát azokra a vallásos emberekre tartogatta, akik lelki jó hírüket arra használták, hogy társadalmi figyelmet és tiszteletet szerezzenek. Ezeknek az embereknek Jézus azt mondta: "Jaj nektek, farizeusok, mert szeretitek a főhelyet a zsinagógában, és a köszöntéseket a tereken!" (Lukács 11:43). Azután a tanítványokhoz szólva azt mondta a farizeusokról: "Mindent csak azért tesznek, hogy feltűnjenek az embereknek: megszélesítik imaszíjaikat, és megnagyobbítják ruhájuk bojtjait;" (Máté 23:5). Jézus tisztán belelátott a vallásos gyakorlatba, amely szerint az ember véleménye sokkal fontosabb és kívánatosabb, mint Isten elfogadása.

6. A Vallás Kétszínűvé Tesz Minket
Jézus azt mondta: "Jaj nektek, mert olyanok vagytok, mint a jeltelen sírok: az emberek mit sem sejtve járnak felettük!" (Lukács 11:44). Mi tűnik jobban annál, mintha szépen felöltözünk, eljárunk az istentiszteletekre, és olyan dolgokat cselekszünk, amelyek tisztességesnek, Istenfélőnek tüntetnek fel minket? Mégis mennyi vallásos tudós, szolgáló és hűséges követő tagadta meg a tiszteletet és bátorítást a feleségétől, a figyelmet a gyerekeitől, és a szeretetet az ellenfeleitől? Jézus tudta azt, amit mi gyakran elfelejtünk: "Ami jónak tűnik, még lehet gonosz szívű."
7. A Vallás Megnehezíti a Nehéz Életet
Mivel a vallás nem változtathatja meg a szívet, ezért törvényekkel és elvárásokkal próbálja irányítani az embereket, amelyeket még azok a hitbuzgók sem tudnak megtartani, akik értelmezik és alkalmazzák a szabályokat. Erre a "teher tényezőre" gondolva mondta azt Jézus: "De ő így válaszolt: "Jaj nektek is, törvénytudók, mert megterhelitek az embereket elhordozhatatlan terhekkel, de magatok egyetlen ujjal sem érintitek azokat." (Lukács 11:46). A vallás nagyon jó abban, hogy a helyes viselkedés és kapcsolatok magas elvárásait leírja, azonban gyenge abban, hogy valós és kegyes segítséget nyújtson azoknak, akik felismerik, hogy nem tudtak megfelelni azoknak az elvárásoknak.

8. A Vallás Megkönnyíti, hogy Megtévesszük Magunkat
Viccesen szokták mondani: "Szeretem az emberséget. Csak az embereket nem állhatom ki." a farizeusok hasonló gondolat szerint éltek, azonban az nem volt vicces. Jézus szerint, a farizeusok azzal büszkélkedtek, hogy a prófétákat tisztelték és emlékműveket emeltek nekik. A helyzet iróniája, hogy amikor találkoztak eggyel, akkor meg akarták ölni. Barclay azt mondja: "A halott prófétákat síremlékekkel és emlékművekkel tisztelték, de üldözéssel és halállal gyalázták meg az élőket." Ezt magyarázta el Jézus a Lukács 11:47-51-ben és egy párhuzamos üzenetben a Máté 23:29-32-ben. A farizeusok bolondot csináltak magukból. Nem úgy gondoltak magukra, mint próféta gyilkosokra. A hitbuzgók nem látják magukat úgy, mint az Istent elutasítók.

9. A Vallás Elrejti Az Ismeret Kulcsát
A vallás egyik legnagyobb veszélye az, hogy nem csak magunkra, de másokra is veszélyessé tesz minket. Napjai vallásos bibliai szakértőinek Jézus azt mondta: "Jaj nektek, törvénytudók, mert magatokhoz vettétek az ismeret kulcsát: ti nem mentek be, és azokat is megakadályoztátok, akik be akarnak menni." (Lukács 11:52). A vallásosak elvették "az ismeret kulcsát" azzal, hogy elvonták az embereket Isten Igéjétől és a "szív helyes figyelmétől" azzal, hogy szükségtelen kiegészítéseket tettek a felekezetileg helyes hagyományokhoz és elvárásokhoz. Ahelyett, hogy az embereket Istenhez vezették volna, a vallásosak a figyelmet magukra és a saját szabályaikra irányították. a vallásosak azok, akik saját vallásuk hitében és cselekedeteiben bíznak, hogy megtegye azt, amit egyedül Krisztus tesz majd.

10. A Vallás Félrevezeti A Megtérteket
A Máté 23:15-ben Jézus azt mondta: "Jaj nektek, képmutató írástudók és farizeusok, mert bejárjátok a tengert és a szárazföldet, hogy egyetlen pogányt zsidó hitre térítsetek, és ha ez megtörtént, a gyehenna fiává teszitek, kétszerte inkább magatoknál." A vallás megtértjei kétszeres veszélyben vannak. Dupla lelkesedést hoznak új életmódjukba azzal a céllal, hogy vakon megvédik vak tanáraikat. Olyan emberekben bíznak, akik felcserélték a szabályok és hagyományok rendszerét egy végtelen Megváltó kapcsolatával, megbocsátásával és életével. A vallás fontos a maga helyén (Jakab 1:26-27), azonban csak akkor, ha az Krisztusra mutat, aki meghalt a bűneinkért és most felajánlja, hogy az életét élje azokon keresztül, akik Benne bíznak (Galata 2:20Titusz 3:5).

Kelenföldi Evangéliumi Gyülekezet. 

Golgota Gospel Kórus - Jöjj, jöjj, jöjj (Joy, Joy, Joy)

2012. április 27.

Ige: Pál apostol mája érted és értem, a szeretettért


Hogy a te hitedben [és meggyőződésedben] való közösség hathatós [(energész): aktív, működő, tevékeny, és hatékony] legyen, a Krisztus ügyében, minden bennetek levő jónak [vagyis jó dolgoknak, és javaknak] megismerése [és megértése] által.

[Más fordítás: Azért imádkozom, hogy a hogy a hitünkben való közösséged, és a benned élő hit vezessen el téged azoknak a jó dolgoknak a teljes felismerésére, amiket Krisztusért megtehetünk, és ami a mienk a Krisztusban]” (Filem. 1,6 )

És így folytatódik a kijelentés: „Mert ismeritek [tudjátok] a mi Urunk Jézus Krisztusnak jótéteményét [kegyelmét], hogy gazdag lévén, [mégis teljesen] szegénnyé lett érettetek, hogy ti az ő szegénysége által meggazdagodjatok [gazdaggá lehessetek, ezzel mutatta meg, mennyire szeret benneteket]” (2 Kor. 8,9).

„Aki, mikor Istennek formájában [alakjában] vala [(hüparkhó): létezik, jelen van], nem tekintette [nem tartotta] zsákmánynak [ragadománynak] azt, hogy Ő az Istennel egyenlő, [nem tekintette olyan dolognak, amelyhez föltétlenül ragaszkodnia kell]. Hanem önmagát megüresíté szolgai formát vévén föl [szolgai alakot öltött], emberekhez hasonlóvá lévén [és külsejét tekintve olyan lett (úgy jelent meg), mint egy ember (és magatartásában is embernek bizonyult)]. Más fordításban: »hanem azzal, hogy rabszolgai alakját öltötte fel, s emberi hasonmásba öltözött, üressé tette magát, mindenről önként lemondott, és beleegyezett abba, hogy szolga legyen. Amikor a Földön megszületett és emberré lett, és valóban olyan is volt, mint egy szolga« (Fil. 2,6-7)



Ige: A minden kegyelem Istenéről

Pál apostol újra-és újra bizonyságot tesz megtérése előtti énjéről a nemzetekből megtértek, és zsidók előtt, ezzel téve bizonyságot Isten végtelen szeretetéről, és kegyelméről: „Én zsidó ember vagyok, születtem a ciliciai Tárzusban, fölneveltettem pedig ebben a városban a Gamáliel lábainál, taníttattam az atyák törvényének pontossága szerint (itt kaptam nevelést az ősi törvény szigora szerint). Buzgó lévén az Istenhez, (és én is így rajongtam Istenért) miként ti mindnyájan vagytok ma: És ezt a tudományt üldöztem mind halálig (e tanítás, ez út követőit halálra üldöztem), megkötözvén és tömlöcbe vetvén (tömlöcbe juttatva) mind férfiakat, mind asszonyokat” (Csel. 22,3-4).


A Galatáknak így ír: „Mert hallottátok, mint forgolódtam [viseltem magamat] én egykor a zsidóságban [a zsidó vallásban], hogy én felette igen háborgattam [könyörtelenül üldöztem] az Isten anyaszentegyházát [kihívott gyülekezetét (eklézsiáját)], és pusztítottam azt, [és a romlására (pusztulására) törtem]. És felülmúltam a zsidóságban [a zsidó vallásosságban] nemzetembeli [fajtámbeli] sok kortársamat, szerfelett rajongván atyai hagyományaimért. [mert fölöttébb (vak)buzgó követője voltam atyáim (őseim) hagyományainak]” (Gal. 1,13-14).

A római százados előtt is erről beszél: „Az én ifjúságomtól fogva való életemet tehát, mely kezdetétől az én népem közt Jeruzsálemben folyt le, tudják (és ifjúságomtól fogva ismerik) a zsidók mindnyájan. Kik tudják rólam eleitől fogva (ha bizonyságot akarnak tenni), hogy én a mi vallásunknak legszigorúbb felekezete szerint éltem, mint farizeus

(Más fordítás: Mivel ők kezdettől fogva ismernek, tanúsíthatják, ha akarják, hogy kegyességünk legszigorúbb irányzata szerint éltem, mint farizeus). 

Én (egykor) bizonyára elvégeztem vala (elhatároztam) magamban, hogy ama názáreti Jézus neve ellen sok ellenséges dolgot kell cselekednem. Mit meg is cselekedtem Jeruzsálemben: és a szentek közül én sokat börtönbe vettettem, a főpapoktól való felhatalmazást megnyervén. Sőt mikor megölettetének, szavazatommal hozzájárultam. És minden zsinagógában gyakorta büntetvén őket, káromlásra kényszerítettem; és felettébb dühösködvén ellenük (féktelen őrjöngésemben), kergettem (üldöztem őket) mind az idegen városokig is” (Csel. 26,4-5.9-11).

 De az Úr lehajolt hozzá, és szolgálatra rendelte, ezért írja: „És hálát adok annak, aki engem megerősített, a Krisztus Jézusnak, a mi Urunknak, hogy engem hívnek ítélt (mert megbízhatónak tartott). Rendelvén a szolgálatra, Ki előbb istenkáromló (őt káromló, az övéit), üldöző és erőszakoskodó valék: de könyörült rajtam (mégis irgalmat nyertem), mert tudatlanul cselekedtem hitetlenségben” (1 Tim. 1,12-13)



Ige: Nézz Jézusra


És az Úr Jézusra kell tekinteni ahhoz, hogy megértsük, amit tett velünk az Úr: „Amelyet megmutatott a Krisztusban, mikor feltámasztotta Őt a halálból, és ültette Őt a maga jobbjára a mennyekben” (Eféz. 1,20).  

És: „[Vele együtt] titeket is megelevenített [és életre keltett; feltámasztott], akik [megölötten] holtak valátok a ti vétkeitek [hibás lépéseitek, botlásaitok, eleséseitek] és bűneitek [céltévesztésetek] miatt, [vagyis a céltévesztés következtében]” (Eféz. 2,1).

 „De az Isten gazdag lévén irgalmasságban [és könyörületben], az Ő nagy szerelméből [az Ő nagy szeretetéért] mellyel minket szeretett [Más fordítás: De a végtelenül irgalmas Isten azzal mutatta meg nagy szeretetét irántunk], hogy minket, kik meg voltunk halva a vétkek [vagyis eleséseink] miatt, megelevenített [és életre keltett] együtt a Krisztussal. (Kegyelemből tartattatok meg, (és kaptátok a megváltást); [kinek kegyelme által megszabadultatok, vagyis üdvözültetek]. És [vele] együtt feltámasztott [életre keltett] és [vele] együtt ültetett [maga mellé] a mennyekben [az ég(iek)en túliakban) minket], Krisztus Jézusban” (Eféz. 2,4-6).

 „Akiben van a mi váltságunk az Ő vére által [az Ő vére árán], a bűnöknek bocsánata [és eltörlése] az Ő kegyelmének gazdagsága szerint” (Eféz. 1,7).

Mert bizony minket is: Eltemettetvén Ővele együtt a bemerítésben, akiben egyetemben fel is támasztattatok az Isten erejébe (Isten beavatkozásába, és működő erejébe) vetett hit által, aki feltámasztá Őt a halálból (vagyis a halottak közül). És titeket, kik holtak valátok a bűnökben (vagyis a hibás lépésekben, botlásokban, melléfogásokban) és a ti (hús)testeteknek körülmetéletlenségében, megelevenített (és életre keltett) együtt Ővele, megbocsátván minden bűnötöket (vagyis minden félre-csúszásotokat botlás vagy elhajlásotokat). „Avagy nem tudjátok-é, [hát nem értitek] hogy [mi] akik bemerítkeztünk Krisztus Jézusba, az ő halálába merítkeztünk be? Eltemettettünk [azaz szellemben hasonlóvá váltunk] azért Ővele együtt a bemerítés által a halálba: hogy miképpen feltámasztatott [és életre kelt] Krisztus a halálból [vagyis a halottak közül] az Atyának dicsősége [fényessége, ragyogása] által, azonképpen mi is új életben [új állapotban] járjunk. Tudván azt, hogy a mi ó emberünk Ővele megfeszíttetett [vagyis oszlopra feszíttetett] hogy megerőtlenüljön [és teljesen működésképtelenné, erejét vesztetté legyen] a bűnnek teste, (az amartias szóma: a céltévesztett én) [megsemmisüljön (elpusztuljon; tétlenné; tehetetlenné váljon) a bűn hatalmában álló test (vagyis a céltévesztett én)] hogy ezután ne szolgáljunk [és ne legyünk rabszolgája] a bűnnek. [a céltévesztésnek]” (Róm. 6,3-4.6).

Így teljesedett be a prófécia: „Kicsoda olyan Isten, mint te, aki megbocsátja a bűnt és elengedi öröksége maradékának vétkét?! Nem tartja meg haragját örökké, mert gyönyörködik az irgalmasságban! Hozzánk térvén, könyörül rajtunk; eltapodja álnokságainkat. Bizony a tenger mélységébe veted minden bűnünket! Hűséget mutatsz a Jákóbnak, irgalmasságot Ábrahámnak, amint megesküdtél atyáinknak még az ősidőkben” (Mik. 7,18-20).

„Mert amilyen magas az ég a földtől, olyan nagy az ő kegyelme az őt félők iránt. Amilyen távol van a napkelet a napnyugattól, olyan messze veti el tőlünk a mi vétkeinket. Amilyen könyörülő az atya a fiakhoz, olyan könyörülő az Úr az őt félők iránt” (Zsolt. 103,11-13).

Dávid így imádkozik, prófétálva a Krisztus népéről: „Oh Isten, gyermekségemtől tanítottál engem; és mind mostanig hirdetem a te csudadolgaidat (a te csodáidat). Vénségemig és megőszülésemig se hagyj el engem, oh Isten, hogy hirdessem a te karodat (a te hatalmadat) e nemzetségnek (és e nemzedéknek), és minden következendőnek a te nagy tetteidet. Hisz a te igazságod, oh Isten, felhat (és fölér) a (magas) égig, mert nagyságos (és hatalmas) dolgokat cselekedtél (és vittél véghez); kicsoda hasonló te hozzád (és ki olyan, mint te), oh Isten?! Aki sok bajt (kakosz: rosszat, szerencsétlenségeket, viszontagságokat) és nyomorúságot (thlipszisz: nyomást, szorítást, szorongattatást, megpróbáltatást, gyötrődést, szorongást) láttattál velünk, de ismét (és újra) megelevenítesz (újra életet adsz; életre hívsz), és a föld (feneketlen) mélységéből (vagyis az abüsszosz: a pokol feneketlen mélységéből) ismét felhozol (és kiemelsz) minket” (Zsolt. 71,17-20).

Őrizd a szívedet II.

Morzsák az élet kenyeréből Összegyűjtötte: Vida Sándor



Az óember nem a kereszt alá, hanem a keresztre való. Ha Jézussal együtt megfeszíttettél, te is diadallal kiálthatod: Elvégeztetett!

Horváth Tibor - Az élet folyója

Imádság:


Kétségek kergetnek, fájdalmak feszítenek, míg végül, hozzád, Uram, megint elindulok, megint megérkezek.
Kifosztott kezem, szétrabolt szívem, nyújtom csak feléd, Uram, hogy szeress, hogy szerethesselek.
Ámen

(Hajdú Zoltán Levente)

A nap gondolata:


Azoknak, akik Istentől munkába küldetnek, a beszéden kívül valamit tenni is kell.

Napi Ige és gondolat


 Én megdicsőítettelek téged a földön azzal, hogy elvégeztem azt a munkát, amelyet rám bíztál, hogy elvégezzem. (János 17:4)

A teremtés hajnalán Isten úgy alkotta meg az embert, hogy feladatot adott neki: „Őrizd és műveld a földet!” Az ember tehát feladatot kapott Istenétől, hogy mindazokat az értékeket, amiket sikerül elérnie, azt próbálja megőrizni, s emellett továbbra is törekedjen arra, hogy újat hozzon létre munkája által, s kiművelje e világban azt, ami Ura dicsőítésére szolgál. Nemcsak a termőföld műveléséről van itt szó, hanem mindenféle dologról, ami kultúránkat alkotja.

Isten munkára irányuló parancsa kiterjed életünk valamennyi területére. Ez képezi hivatásunk alapját. Mert az Úr dicsőségére végzett munka is istentisztelet. Azzal is Istent dicsőítjük, ha feladatainkban helyt állunk és azokban nap, mint nap szorgalmasan forgolódunk. Ismerjük Mózes imádságát mindezekre nézve: „Kezeink munkáját tedd maradandóvá!” Ugyanis a munkálkodó ember legfontosabb igénye és elvárása, hogy munkája megmaradjon és teremjen új folytatást mások gyarapítására és Istene dicsőítésére. (Berencsi Balázs)

Én vagyok az Alfa és az Omega



készítette: Suchné S. Ilona
Salamon Tornáca Misszió
                          
    Web: www.judaoroszlanja.gportal.hu                 Email: info.judaoroszlanja@gmail.com
            Tel: 06-70 / 352 – 9739                                             Tel: 06-30 / 828 – 5546             



Én vagyok az ALFA és az OMEGA

-          aki elkezdi és be is fejezi –
-           

Mindenek előtt hadd kezdjem azzal, hogy ezek az üzenetek, kinyilatkoztatások nem alapos Bibliatanulmányozás eredményei, és elsősorban nem az a céljuk, hogy prédikációt, vagy igehirdetést töltsenek be, hanem az, hogy szellemi látást és útmutatást, előremutatást, iránymutatást adjon a hivőknek és a gyülekezeteknek, ahogyan azt a Szent Szellemtől kaptam.
 A Szent Szellem azt mondta, hogy ne Istenről prédikáljak, hanem az Ő hangja legyek, hogy rajtam keresztül szólhasson.
Mindemellett abban a hitben és tudatban adom tovább ezeket az üzeneteket, hogy:
… rész szerint van bennünk az ismeret, rész szerint a prófétálás. De mikor eljő a teljesség, a rész szerint való eltöröltetik.”
 (Biblia felfedező szerint)


Az előző nemzedéknek csodálatos kijelentései voltak a Mózesi sátorról, gyakran gyönyörködtem benne, hogy mekkora kijelentést vettek belőle Isten szolgái. Isten célja a sátorral az volt, hogy itt a földön találkozhasson az emberrel, beszéljen vele, tanítsa, és hogy egy kapcsolatot fent tudjon tartani vele. A szent sátor előtt az Édenkert volt ez a találkozási hely, azonban a bűneset után, mikor Isten kiválasztott egy népet magának, Izraelt, mint testületet, akkor rendszeresen kereste Isten a találkozás lehetőségét az emberrel.
Ehhez kellett a kijelentés sátra. Egy hely, ahol a Meny és a föld egyesül, egy hely, ahol a Meny megnyilvánul itt a földön, ahol a Meny manifesztálódik, láthatóvá válik itt a földön.
Ennek a találkozásnak az Alfája az Édenben volt és ennek a találkozásnak a végkifejlete, az utolsó manifesztációja az Új Jeruzsálem lesz, amely leszáll a Menyből, az Omega kenettel fog zárulni.
Ez lesz az a végső sátor, amelyet János a Jel. 21:3-ban bemutat.        
   
Majd egy hatalmas szózatot hallottam, amely a trónból hangzott fel, s a mely ezt mondta: Imé az Isten sátora az emberekkel együtt van, náluk üti fel sátorát. Az Ő népeivé lesznek és Isten maga lesz velük.” (Csia ford. )    

Egyszerű ford:
Isten otthona  mostmár az emberek között van. Ezentúl Isten együtt lakik az emberekkel, akik népévé lesznek.”

A királyi széken ülő az Atya ezt mondja ma is, hogy: IMÉ MINDENT ÚJJÁ TESZEK! Mert én vagyok az Alfa és az Omega, az ELKEZDŐ és a BEFEJEZŐ.

Az első eltöröltetik, hogy helyébe álljon az utolsó. A Mózesi sátor, aztán a Salamoni templom, majd a helyreállított nehémiási templom, csupán az árnyéka volt annak, amit az Úr az Omega kenetben, a végidőkben, a végkifejletben tenni fog.
Mert ezt mondja a Szent Szellem: Imé mindent megújítok ma!

Az első Istennel való találkozási hely a bűneset előtt, gyönyörű volt, nem volt benne bűn, ami elválasztotta volna Istentől az embert. Ez volt az Isten Alfája, a Vele való intim kommunikáció Alfája, az Istennel való találkozás, beszélgetés Alfája, a közösség Alfája. Isten ezt a helyet szeretné és ezt a helyet fogja is visszaállítani minden ember számára, és testületileg is a gyülekezetek számára.
A bűn azonban elválasztotta az embert az Istentől, és ezért Isten a bűnös ember számára készített egy új tervet a Vele való találkozáshoz, amelyben azonban még nem volt benne a megváltás, ez még először az árnyéka volt az igazinak. Ezt az új tervet Mózesnek adta oda a Sínai hegyen és ez volt az első találkozóhely Isten és ember között, Isten és az Ő saját
kiválasztott népe között. A Mózesi sátrat lehetne az Alfa után a Béta szintnek nevezni, vagy béta tervnek.
Hosszú időn keresztül állt ez a sátor Izrael számára, amikor aztán Isten megengedte, hogy Salamon felépítse a templomot, amelyben ugyanaz az istentisztelet folyt, mint a Mózesi sátorban, csupán a külső forma volt továbblépés, szellemileg azonban nem eredményezett különösebb változást hosszú távon Izrael számára. A Salamoni templom a pompájával és a gazdagságával az Isten Királyságának az előképe.
Azonban azt látom, hogy az újszövetség keresztényei is hosszú időn keresztül időztek a Mózesi törvényes szellem hatalma alatt. Isten ezekben a napokban elkezdett egy új világosságot adni a hivőknek, a gyülekezeteknek a törvény és a Szellem szolgálatáról. Azonban ez elég hosszú út, mire ez a lepel teljesen lehull a szellemi szemekről.
Néhányan, akik már kaptak egy kis világosságot a kegyelemről és a törvényről, a szabadságról azt hiszik, hogy már mindent látnak és tudnak, pedig ez csak egy kicsiny szelete az igazságnak. Isten Szelleme azt mondja ma nektek, hogy:
Lépjetek tovább! Ne legyen lerágott csont ez a most felismert igazság, ne e körül forgolódjatok, mert én új és új igazságokat, új és új kutakat akarok számotokra megnyitni. Soha ne bálványozzátok a látást! Lépjetek tovább! Az elkövetkezendőkben Szellemem egy új világosságát akarom nektek adni az Isten királyságáról. Lépjetek tovább!”

Az Úr leépíti a Sauli hamis királyságokat és felépíti az Ő királyságát a hivők és a gyülekezetek életében. Ezért a Mózesi sátortól tovább kell menni és el kell jutnod Isten népe a Dávid sátoráig, látást kell kapnod a szellemi templomról, az Isten királyságáról Dávidon és Salamonon keresztül, majd látást kapni arról, hogyan nyilvánult meg mindez az Újszövetségben.
A Mózesi sátoros istentisztelettől el kell szakadni ma Jézus Nevében, mert a Szent Szellem új dimenziókba akar vinni, ma be akarja mutatni neked az Ő királyságát. De aztán tovább is akar vezetni , ezért itt sem éri meg leállni, mert a cél a jelenések 21.rész.
D ez egy folyamat. Úgy látom ma a gyülekezeteket és a hivőket, mint akik ennek a szellemi utazásnak, szellemi fejlődési folyamatnak valamelyik állomásán, szintjén vannak.
Sajnos azonban látok egy - egy helyen megrekedt hivőket és gyülekezeteket is.
Amikor beszélgetek valakivel vagy nyilatkozni hallok valakit, azonnal meglátom szellemben, hogy az Alfa és az Omega nevű szellemi uatzás melyik szintjén van, meglátom azt, hogy egy

helyben áll-e vagy halad, növekszik az illető. Hasonlóan a gyülekezetek szellemi állapotát is gyorsan felismerem szellemben hol tart.
Most térjünk vissza még az Alfához és az Omegához,  Édenkerthez és az Új Jeruzsálemhez.
Az Édenkert az a hely, ahol még nincs bűn, az Új Jeruzsálem ismét az a hely lesz, ahol már nem lesz bűn, mert ez a helyreállítás a visszaállítás megtörtént.
Az Édenben  a középpontban az Élet Fája állt, amely Jézus Krisztus előképe, amíg erről a fáról evett az ember, addig az Édenben maradhatott.
Az első találkozási hely egy kert volt Isten és ember számára, az utolsó pedig egy város, az új Jeruzsálem, amelyben szintén nincs templom.

Jel. 21.22
mert maga a Mindenható Úr Isten és a Bárány a város temploma

Ugyanaz a kép, mint az Élet Fája az Édenben.
Isten ma ezekben a napokban az Omega látásban gondolkodik és az a terve, hogy a gyülekezetek és a hivők belépjenek ebbe az időszakba és dimenzióba, amelyet a végidőkben fog kibontani.
Ez a szint Babilon ítélete után érhető el, csak akkor fog megvalósulni, ha Isten népe és az egyház kijön a Babiloni rendszerből, annak az intézményesített, hierarchikus, vallási felépítményéből és módszereiből, vallási hagyományaiból, a külső formák utánzásából, amelyek mögött nincs mély belső tartalom.
Hogyha a keresztények kijönnek a hamis egyház hamis ideológiájának, hamis tanításaiból, a hamis befedezések, hamis tekintélyek kontrollja alól, hogy az Úr Szelleme  a Menyasszony, és az Ő Testének a helyreállítását el tudja végezni közöttük.
Ekkor lesz az új Jeruzsálem a férje számára felékesített Menyasszony, de mindenképpen a Nagy Parázna hamis asszony, hamis egyház megítéltetése után jön elő, lesz láthatóvá.

A Szent Szellem vágyva vágyja, hogy a Zsidók 12:18-24 valóság, élő szellemi valóság legyen a gyülekezetek és a hivők számára. Mert Babilonban mindez csupán betű és semmi valóságtartalma nincs.

Mert nem kézzel foghatóhoz, égő tűzhöz, homályhoz, sötétséghez és viharhoz járultatok, sem kürtharsanáshoz, szózatok hangjához, melyet azok, akik hallották, elutasították, hogy tovább ne szóljon hozzájuk, - ugyanis nem viselhették el Isten szigorú parancsát: „Még ha állat érintené is a hegyet, kövezzék meg.”
 S oly félelmetes volt a tünemény, hogy Mózes így szólt: „Nagyon megijedtem, reszketek”,
 – hanem Sion hegyéhez és az élő Isten városához járultatok, a mennyei Jeruzsálemhez, aztán angyalok tízezreihez, a mennyekben összeírt elsőszülöttek ünnepi odagyülekezéséhez és eklézsiájához, a Bíróhoz, mindenek Istenéhez, a bevégzett igazságosak szellemeihez, új szövetség közbenjárójához, Jézushoz, a meghintő vérhez, mely Ábelnél hatalmasabban beszél.”

Amikor a hivőket és a gyülekezeteket már nem köti semmi Babilonhoz, mert még a vallásos, hamis szövetségi kapcsolatok is elszakadtak már, akkor a Szent Szellem elkezdi Isten népét egyenként felvinni a Sion hegyére. Ez az út meredek, ez az út felfelé vezet, ez az út nem a testi kereszténység útja, ez az út az imádás és a Prófétaság Szellemének útja, ez az út a szellemi látás és kinyilatkoztatások útja, ez az út a harc és a konfrontáció útja is, nem pedig a megalkuvásé. Ide nem a Sion hegyéről való beszéd fog téged eljuttatni, hanem az, hogyha  rendületlenül figyelsz a Szent Szellemre és engedelmeskedsz is neki.
Igy kapta meg Mózes a Sínai hegyen, és így kapta meg Dávid a Sion hegyén a látást az építésről, a hegyen kapták meg az isteni tervet.

A te személyes életedre vonatkozóan, a szolgálatodra vonatkozóan, a gyülekezeted számára elkészített mennyei teret itt fogod megkapni te is.

A Sion hegyére felmenve fognak angyalok is szolgálni feléd. Ez az a hely, ahol Isten Szelleme látni akarja a hivőket. Isten Szelleme hívja először a vezetőket, szolgálattevőket, dicsőítőket; kihívja őket a racionalizmusból, az ésszerű, számító,intellektuális hivő életből és szolgálatokból a hit útjára, a szellemben járás útjára. Ez az a hely, ahol nincsenek jól bevált emberi tervek és receptek végszükség esetére, hogyha Isten nem segítene. Ez az a hely, ahol nem fogsz már megalkudni, ez az a hely, ahol megszűnik az értelem kontrollja és a Szent Szellem vezetése van érvényben minden területen.
„Az élő Isten városához érkeztetek, a mennyei Jeruzsálemhez.”

Hát legyen rajtad láthatóvá Isten népe Sion hegyének áldása és az új Jeruzsálem szentsége, tisztasága és dicsősége.
Az ige azt írja, hogy ide érkeztetek, azonban ez ma mégsem látszik meg.
A következő mondata Pálnak:

Zsidók 12:25 (Egyszerű ford. )
„Vigyázzatok, nehogy visszautasítsátok, amit Isten mond.”

Ez az út és ez a hely mostmár az Isten beszéde meghallásának és az annak való engedelmesség útja, nem az intellektuelé és a racionalizmusé.
A Sion hegye az Isten hangjának a hegye, ahol Isten szól, a Sínai hegy is az volt, de ott még csak Mózes hallotta, ott még a nép nem kommunikált Istennel közvetlenül.
Sajnos sok gyülekezetben és egyházban ma is így van még mindig, hogy a vezetők, pásztorok, lelkészek vagy püspökök privilégiuma az Isten szava. De ennek nem kellene így lennie, mert

Isten az Ő drága Szelleme által az Újszövetség keresztényei számára személyes üzenetet tartogat, és beszélgetni szeretne vele személyesen, nem pedig közvetítő által, a vezetőkön, papokon keresztül.

Azt mondja tovább Pál a zsidók 12: 26-27-ben.(Egyszerű ford.)
Akkor régen Isten szólt, a hangja megrázta a földet. Most pedig azt ígéri: mégegyszer megrázom de nemcsak a földet, hanem a Mennyet is. Ez a „mégegyszer megrázom” azt jelenti, hogy minden teremtett dolgot megráz és ezek el fognak tűnni. Akkor csak az marad meg, ami (aki) kibírja ezt a megrázást.”

Csia Lajos ford. szerint:
Az ő hangja akkor a földet rengette meg, mostanra azonban az az ígérete szól: „Mégegyszer meg fogom rengetni nemcsak a földet, hanem az eget is.”
 Ez a „mégegyszer” nyilván említi azoknak a dolgoknak átváltozását, melyek, mivel alkotva vannak, inognak, úgyhogy megmaradjanak azok, melyek meg nem inognak.
 Azért ha megmozdíthatatlan királyságot kapunk, legyünk hálásak, mert ezzel Istennek tetszően, lelkiismeretesen és félelemmel szolgálhatunk.
Mert hisz a mi Istenünk megemésztő tűz.”
Ma ezeknek a napjait éli az egyház, amikor Isten szava szól a Sion hegyéről és hívja népét hozzá közelebb. De Istenhez közelebb kerülni nem lehet külső formák utánzása által, nem lehet jó cselekedetek megtételével, nem lehet előírt külső vallásos formák követésével.
Istenhez és a Sion hegyéhez közelebb kerülni csakis kijelentés által, a Szent Szellem kinyilatkoztatása által lehet.
Azt látom, hogy sok kereszténynek, de még sok vezetőnek sincs élő, friss kijelentése az Úrtól, ezért

még szellemben a Sínai hegynél táboroznak, vagy a vallásban.  Mások pedig a vezetőiktől várják az Istentől jövő kijelentést, ami szintén nem vezet fel a Sion hegyére.
Jánost az angyal a Jelenések 21-ben szintén egy hatalmas, magas hegyre vezette fel, ahol látást kapott az új Jeruzsálemről, amely a menyből szállt le.
Jánostól meg tudhatjuk azt is, hogy az Új Jeruzsálem már a menyben meg van, hiszen onnan száll le a földre. Jánosnak itt az angyal a Menyasszonyt mutatja be, amelyik már felékesítette magát, vagyis a gyülekezetet.
Isten Szelleme ezáltal a kép által egy fantasztikus igazságot bontott ki számunkra. Az Új Jeruzsálem maga a Gyülekezet, amely a végidőkben azzá válik, amint kezdetben az első század Gyülekezetének idején.

Ma minden gyülekezetvezetőhöz akar szólni a Szent Szellem. Ahogy Mózes, ahogy Dávid és ahogy János felmentek Istenhez a hegyre, úgy kell nektek is felmenni ezekben a napokban Isten jelenlétébe arra a szellemi hegyre, ahol meg fogjátok hallani az Ő hangját és ott a Gyülekezetre vonatkozóan további terveket fog átadni nektek Isten Szelleme.
Isten igazi Gyülekezetét a menny hívja életre Isten szava által itt a földön, nem emberi pozíciókból fakadó törekvések és ambíciók, nem egyházi szervezkedések, terjeszkedés, nem felekezeti, intézményes irányítás által jön létre.
Az utolsó idők, utolsó Omega kenetben járó Szent Szellem által született gyülekezetei olyan város gyülekezetek lesznek, amelyek nem korlátozódnak az állami támogatást élvező, intézményes keretek közé, nem korlátozódnak feltétlenül egy állandó épületbe, hanem minden városban egy gyülekezet lesz, amely Krisztus Testét képviseli.
A Szent Szellem ezekben a napokban a vallási események alakulásaiban is jól láthatóan azon dolgozik, hogy vissza állítsa az első századi apostoli gyülekezeteket Magyarországon is és mindenütt a világon.
A mennyei Jeruzsálemben Isten dicsősége ragyog és mindenféle drágakő, gyémánt és különböző értékek lesznek rajta, amelyek a mai hagyományőrző keretek, felekezeti, intézményes, demokratikus vagy diktatórikus korlátok közé nem fér bele.
A mennyei mintára épült gyülekezetek azok, amelyek az apostolok és próféták alapjára épült fel (Efézus 2:20) ahogy azt itt a Jelenések 21:14-ben János is látta.

Az itt kapott kinyilatkoztatásból személyesen is vettem látást a szolgálatomra vonatkozóan. Ezekben az igékben,amikor a Szent Szellem megmutatta jó pár napig gyönyörködtem és forgattam a szívemben őket.

A városfal 12 alapkőre épült, ezekre a Bárány 12 apostolának nevei vannak felírva. Sok tanítást lehet hallani ma a gyülekezetekben, ahol a jelenések könyvét úgy magyarázzák, mint egy utópisztikus jövőt, ami vár ránk,és majd valamikor a mienk lesz, majd valamikor megtörténik. Azonban ez egy alapos megtévesztés, mert ezek a napok már itt vannak.
 Ma! Ma! Ezekben a napokban, a mostban elkezdődött itt a földön, itt Magyarországon az Új Jeruzsálem vagyis Krisztus Menyasszonyának a helyreállítása, megszületése.
Mindazokban a gyülekezetekben látni fogod Isten népe a Szent szellem átformáló munkáját és az Isten Királyságának megnyilvánulását, ezt a dicsőséget kiábrázolódni, amelyeket nem darált be a mai politikai gépezet, és akik nem hajoltak meg a mai Hámáni politikai rendszer előtt.

Tovább beszél nekünk itt a Szent Szellem erről az apostoli város gyülekezetről, amely az Omega kenet által lesz látható napjainkban.
A városnak 12 kapuja volt, és a kapukon Izrael 12 törzsének nevei voltak fölírva.
Ma azok a szélsőséges nézetek, amelyek teljesen elvetik az Ószövetséget egyáltalán nem ige szerintiek. Mert az Isten Gyülekezetei az apostoli tanításokra épülnek, de a kapukon az Ószövetségből Izrael törzsének nevei ennek az ellenkezőjét bizonyítják. Mert a Menyben teljességet az Ószövetségi 12 apostol előképe, és az Újszövetségi 12 apostol együttesen adja,

ők jelképezhetik a 24 vént, a menyben. Az apostoli gyülekezetek tehát e kettőnek a teljeségé képviselik.
Amit még megmutatott a Szent Szellem, ezeken az igéken keresztül, amikor szellemben voltam:
Látok 3 apostoli szolgálatot egy látásban, egy szellemben összekapcsolódni Magyarországon ezekben a napokban. Ahogyan az új Jeruzsálem falain 3-3 kapu áll egymás mellett, minden falon 3-3 kapu, úgy fognak az apostoli szolgálók hármasával összekapcsolódni egy közös látásban. Ez a Szent Szellem szava, amely most kihirdettetik a Jézus nevében.

De menjünk tovább. A Szent Szellem világossága erősen bontja most a régi, vagy a hamis gondolkodás magaslatait az életünkben.

A Mózesi kijelentés sátra Krisztus Testének előképe volt. A salamoni templom is az volt, de ott még képet kaphattunk az Isten Királyságáról is. Azonban Krisztus igazi Teste itt ezekben a napokban fog megszületni.

Azt mondja János 21:22
Templomot nem láttam abban a városban, mert maga a Mindenható Úr Isten és a Bárány a város temploma.”

Ezeknek a Gyülekezeteknek abszolút a központjába fog állni Jézus Krisztus.
Nem fizikai épületek lesznek azok, amelyekre a szentek a tizedeiket behordják, mert a városban nincs templom.
Az utolsó idők apostoli városgyülekezeteiben Jézus Krisztus már nem előkép, hanem maga a Gyülekezet fogja képviselni és bemutatni a testületi TESTET, és annak tagjai pedig egyen- egyenként Krisztus testének tagjai lesznek. Krisztus teste a Gyülekezetben ábrázolódik ki.
És bár Krisztus Testének nem ma kellene megszületnie, hanem annak az első apostoli gyülekezet megszületése óta látszania kellene, mégis a sok felekezeti és különböző egyházi szerveződés, sokféle vallási irányzat nem mutat egységet és nem a Testet mutatja, hanem a megosztottságot. Mert ha ez a sok ma létező gyülekezet a Krisztus Testét képviselné, akkor egy gyönyörű összehangolt egység lenne ebben a testben a FEJ irányításával(aki maga Krisztus), és nem egymás kritizálása,bírálása, nem rivalizálás és kárhoztatások lennének a testrészek között.

Azt mondja János, hogy ebbe a városba, vagyis ebbe a Gyülekezetbe, amelyik Krisztus Teste, nem jut be oda semmi tisztátalan: „ senki nem mehet be oda, aki hamis dolgokat tesz.”
Krisztus eme helyreállított Gyülekezeteiben nem lesz helye a kétértelmű, tisztátalan beszédeknek, nem lesz a hivők között előítélet (rossz feltételezések másokról, kellő bizonyíték nélkül)nem lesz klikkesedés, hanem lesznek Isten szerinti kapcsoltok, nem lesz kibeszélés, nem lesznek rejtett, titkolt bűnök sem.
De Krisztus eme helyreállított gyülekezetében nem lesznek hamis tanítások sem, nem lesznek béres lelkületű pásztorok és fizetésért prédikáló vezetők, vagy előadásokat tartó vezetők, szónokok. De nem lesznek lelkészek sem, hanem helyettük apostolok, próféták, tanítók, evangélisták és pásztorok lesznek, diakónusok és vének, illetve lesznek presbiterek, ahogyan azt az első század gyülekezeteiben láthatjuk.
Úgy látom ezt a testet ma, mint ami rettenetesen meg van csonkítva, le van bénítva, ez még nem az a nagybetűs Krisztus TESTE, amely a meny dicsőségétől ragyog.

Hogyha azt a szellemi képet, amelyet a Szent Szellem a világosságával beleexponál a szellemembe, le lehetne fizikailag mindjárt fotózni, az sem lenne képes visszaadni, visszatükrözni azt, amit a Szent Szellem mondani akart.
Az Istentől jövő rhémák és képek olyan dicsőségesek, hogy úgy érzem, mintha papírra vetve veszítenének az értékükből. Ki vannak téve az értelem és az emberi memória korlátainak, és a szókincsem korlátainak.

Most azért imádkozom, hogy minden eszembe jusson és úgy, ahogyan azt néhány napja megkaptam, úgy és azt tudjam átadni.

Galata 4:26
De a  mennyei Jeruzsálem szabad: ez a mi anyánk. Ti pedig testvéreim, Izsák szerint az ígéret gyermekei vagytok.”

Pál itt a gyülekezetről, a mennyei Jeruzsálemről, mint anyáról beszél, amely már nincs a törvény átka alatt, hanem a Sion hegyén van. Arról beszél még az ige, hogy az asszony ígéret alapján szülte meg Izsákot. Ugyanígy Krisztus Gyülekezete az az asszony, amelyben a hivők kijelentés alapján születnek bele, a Szent Szellem ereje által.
Azonban, hogyha nem a Sion hegyén van a Gyülekezet, hanem még a Sínai hegynél, akkor ott a fiak még testben járnak, nem szellemben, és a vallásban járnak.
Egy látomást kaptam az Úrtól  április 25.-én reggel, miközben ezt az üzenetet írtam. Nagyon megrendített és tudom, hogy komolyan szól az Úr ma a gyülekezetvezetőkhöz ismét.

Egy fehér ruhában álló fiatal lányt láttam a jobb oldalamon állni, és ezt a szót kaptam hozzá a szellememben, hogy ez a lány még szűz és gyámság alatt van. A gyámja éppen távozóban volt a bal oldalamnál, de rábízta ezt a lányt parázna férfiakra, akiket arra biztatott, hogy erőszakoskodjanak vele,mert ő utódokat akar látni, mire megjön.
Ez a leány a jobb oldalon láthatóan zaklatott és ideges volt, ide – oda járkált, azt hittem egy pillanatra, hogy értelmi fogyatékos, vagy pszichésen sérült. De nem, csak tudta, hogy mi vár rá és némán, de nagyon zaklatottan viselkedett.
Éreztem a szellememben, hogy nagyon fájt a szívem érte és sajnáltam őt. Erősen beleégette ezt a látomást a szellememben a Szent Szellem.
Az asszony a gyülekezetet jelenti, aki e látás szerint szellemi erőszak áldozatává válik, vagy legalábbis erre készülnek. A szellemi erőszak, mint tudjuk varázslás. A Szent Szellem megmutatta a magyarázatot is.
Azokat a gyülekezeteket jelképezi most a fehér ruhás lány, akik most készülnek egy általuk „ védőernyőnek” nevezett lépést megtenni és bemenni a pünkösdi egyház égisze és szárnyai alá.
Látom a pásztorok motivációját, amely több esetben az, hogy ők ragaszkodnak a régi, jól működő, vallásos intézményrendszerükhöz és ragaszkodnak a pásztori fizetésekhez, a
 pozíciók megtartásához., az állami támogatásokhoz.  Látom ebben a lépésben a megalkuvást és a kompromisszumot, amely megöli, mindig megöli a kenetet.
De a Szent Szellem ma nem azért hozott ki téged az intézményes egyházi rendszer falai közül, hogy most megerőszakolva a gyülekezetedet újra bekényszerítsd őt a régi struktúrába egy megalkuvással teli lépés sorozat által.
A Szent Szellem reformot  akar, és vissza akarja vinni a gyülekezeteket az első apostoli kor mintájához, ahol nem voltak főállású fizetett pásztorok és nem intézményes keretek között épültek a szentek.
Tudom, hogy nem vagyok kedvelt, sőt inkább megkövezett vagyok a pásztorok körében, azonban, hogyha az Úr szája szól, akkor én is szólni fogok, és nem fogok finomkodni akkor, amikor éppen megerőszakolni próbálják Krisztus leendő Menyasszonyát.

Pásztorok! Gyülekezetvezetők! Lelkészek!
Szolgálatotok egyik legnagyobb szellemi balesete lesz ez a lépés, ha megteszitek. Ezután már idehívhatjátok Magyarországra a világ összes apostolait is, nem fog megváltoztatni semmit addig, amíg ti nem engedelmeskedtek a Szent Szellemnek és engeditek, hogy a gyülekezetek a szellemi erőszak áldozatai legyenek.
A Szent Szellem szava ez most hozzátok:

Jelenések 3:18b
Végy tőlem gyógyító írt, hogy bekend a szemed, és láss!”


Ne engedjétek, hogy, hogy politikai szempontok irányítsanak titeket és ez által a gyülekezeteket.
Nagyon nagy hatással volt rám ez a hír, amikor megláttam a cikket először az interneten erről, hogy mire készülnek a vezetők és elszörnyülködtem azon, hogy vagy ennyire nem látnak, vagy ennyire hajtja őket az, hogy a fizetésük és a vezetők megélhetése biztosítva legyen. Azonban akkor még nem értettem teljesen tisztán, hogy miért nem jó ez a lépés. Most viszont több mindent látok, de csak ennyit mondhatok erről, van ennek egy másik negatív oldala is, de ez az egy dolog, elég ok arra, hogy engedelmeskedjünk a Szent Szellemnek.  Isten szolgálatát régen is lehetett és ma is lehet végezni anélkül is, hogy hivatalos egyházként működnénk, csak lehet, hogy át kell értékelni néhány dolgot.

De nemcsak ez a hír volt rám nagy hatással, hanem ez a látomás is, amely nem csak egy villanás volt, hanem hosszan láttam és nagyon mély nyomot hagyott bennem, ahogy láttam ezt a törékeny, vékony lányt zaklatottan, ide – oda járkálni, ugrálni, mint egy űzött vad. Miközben hallotta, hogy a gyámja utasítást ad azoknak a férfiaknak, akikre rá lett bízva, hogy mit tegyenek vele.

Jelenések 21:27
„De semmit nem lehet bevinni a városba, ami nem tiszta. Senki sem mehet oda, aki szégyellni való, utálatos vagy hamis dolgokat tesz.”

Amikor ezt az üzenetet elkezdtem írni, akkor elsőre ez nem volt benne, több napja forgatom a szívemben ezeket az igéket és az Úr folyamatosan bővíti az üzenetet.
Most menjünk még tovább ebben a látásban, mert még a Szent Szellem tartogat számunkra meglepetéseket. Ehhez olvassuk el a II. Mózes 26:1,3,6-ot:
 Ledöbbentem, amikor a szent Szellem a mennyei fénysugarával rávilágított ezekre az igazságokra és arra, hogy mit akar tenni az elkövetkezendőkben.

„A hajlékot tíz sátorlapból készíttesd: sodrott lenfonalból, kék és piros bíborból és karmazsin fonálból művészi módon beleszőtt kérubokkal készíttesd azt. Öt sátorlap legyen egymással összefűzve, a másik öt sátorlap is is legyen egymással összefűzve.
Készítess ötven aranykapcsot is, és ezekkel a kapcsokkal fűzesd egymáshoz a sátorlapokat! Így lesz a hajlék egésszé!”

Itt a szent sátor lapjait és oldalait mutatja be Isten Mózesnek. A hajlékot 10 sátorlapból kellett elkészíteni és a királyság illetve a prófétaság színeivel kellett mintázni azokat. Öt sátorlapot kellett egymással összefűzni és ötven aranykapoccsal összekapcsolni őket.
A Biblia  a sátoron keresztül Jézus Krisztus Testét mutatja be. A sátorlapok a testületi testben a szolgálati ajándékokat jelenítik meg. Az öt szolgálati ajándék, amelyek Isten szerint kapcsolódnak össze, az arany kapcsok ezt jelképezik.
Nem érdekszövetségek ezek, nem hamis egység, nem látszat kapcsolatok ezek és nem a hasonló pozíciójú szolgálók összekapcsolódása ez. Hanem a Szent Szellem kijelentés alapján fog ebben a Testben összekapcsolni prófétákat az apostolokkal, tanítókkal, evangélistákkal és pásztorokkal. A megfelelő a megfelelő helyre.
Krisztus Testének az apostoli szolgálatra és a szolgálati ajándékokra épült testnek az előképe ez. A sátorlapok a város falainak előképei, amely az Új Jeruzsálemben áll.

II. Mózes 26:7,11,14
Azután készítess kecskeszőr sátorlapokat sátorul a hajlék fölé, tizenegy ilyen sátorlapot készítess. Készíttess ötven rézkapcsot, és akaszd a kapcsokat a hurkokba . Így fűzd össze a sátrat, hogy egész legyen! Készíttess még egy takarót a sátorra vörösre festett kosbőrből és arra még egy takarót delfinbőrből.”  


Kedves Szentek!

Ez a sok takaró a szellemi befedezése volt a hajléknak, mert a törvény alatt szükséges volt, hogy a gyülekezeteknek és a hivőknek legyen apostoli befedezésük. A Sínai hegynél táborozó gyülekezetek még igénylik ezeket a szellemi ernyőket és takarókat. De figyeljük csak meg   ezeket a kapcsokat, ezek már nem aranyból vannak!           
Az rany az istenit jelenti, az örökkévalóságot, a mennyi, maradandó dolgokat.
A rézkapcsok utalnak arra, hogy az árnyékképet látjuk a szent sátorban, de az Újszövetségben a lényeget, a valóságot látjuk, az utolsó időkben pedig a végkifejletet. (Zsidók 8:5)
Azt láttam meg, hogy mindeddig szükséges volt Isten népe számára és a Gyülekezetek számára is a szellemi befedezés, amely magába foglalja a szellemi védelmet, a közbenjárást, az elszámoltathatóságot.

Isten eddigi mozdulásában ennyi világosságot adott nekünk és adott az apostoloknak, akik többen felhalmoztak a szolgálatuk számára jó néhány szellemi befedezőt, mintegy védőernyőt maguk fölé, mégsem látjuk, hogy lenne valamiféle megtartó ereje.
Mindig arra törekedtem, hogy jó befedezésem legyen, mert különben nem tudom az örökségemet birtokba venni, és nem kapok áldást, de a Szent Szellem egyértelműen és világosan kijelentette nekem, - a sok emberekben, vezetőkben való csalódás után,- hogy az utolsó idők Omega kenetben járó gyülekezeteiben sem a szolgálati ajándékoknál sem a gyülekezeteknél, sem a hivők számára  nem lesz semmilyen szellemi befedezés.

Mert Krisztus igazi Testében a legfőbb befedező maga KRISZTUS lesz.
A Salamoni templomban, ahol szintén Krisztus testének az előképét láthatjuk egy magasabb szinten, még ott is a szentek szentje fedett volt és a templom egy része is fedett volt.

I.Kir.6:15
Beburkolta a templom falait belülről cédrusdeszkával; a templom padlójától egészen a mennyezetig….”

De a János által megjelenített utolsó gyülekezetnél, amely már az elragadtatásra kész és amelynek eljött az ideje, már nem találunk semmiféle takarót vagy mennyezetet. Az új Jeruzsálem város gyülekezetében nincs templom, a városnak falai és kapui vannak „csupán”.
Mert itt azt mondja az Atya, hogy:
„Az elsők elmúltak! Imé mindent újjá teszek!”
Ma az Atya szava ez hozzád Isten népe: Imé mindent megújítok! Imé az elsők elmúltak!

A következő néhány sorban néhány tapasztalatunkat szeretném megosztani ezzel a témával kapcsolatban.

Amikor az Úr bennünket kihozott a szellemi befedezettségek alól, akkor először kétségbe esve kerestük az Isten szerinti apostoli – prófétai befedezettséget, akár külföldön is.
Meglepődve tapasztaltuk, amikor Isten nem engedte és bezárta a kapukat ezirányban. Nem engedte, hogy egy szolgálattevőt kövessünk, vagy tekintélynek tartsunk, mert ezzel az Istennek a tekintélye szenvedne csorbát. Először nem értettem meg, de meglepődve tapasztaltuk meg, hogy annak ellenére, hogy továbbra is szellemi harcolunk igen erősen, mégsem voltak olyan veszteségeink, mint előtte, amikor még volt befedezettségünk.
De adott egy egyértelmű jelet is az Úr, amely jel nem publikus. Az egész családunk gyötrődött tőle mindaddig, amíg befedezettség alatt voltunk ez a dolog nem szűnt meg, noha egészségügyileg is mindent megtettünk érte, imádkoztunk érte.

Meg kell jegyeznem, hogy az egészségügyben ez nem számít nagy dolognak, egy könnyen kezelhető kellemetlenség. Nálunk azonban tudtuk, hogy azért nem szűnik meg, mert igazából szellemi okai vannak.
Ma amikor már sokkal többet megmutatott ebből az igazságból a Szent Szellem, akkor érthetővé vált, mert az igéből is ezt látom, hogy Isten tovább akar bennünket vinni a Jelenések 21-be, ahol már nem ismertek ezek a fogalmak, hogy szellemi befedezés és szellemi tekintély,meg tekintélytisztelet.
Aztán, ahogy megszűnt az életünkben a szellemi befedezés,- addigra már az eü. kezelést rég abba hagytuk, mert semmit nem ért- abban a pillanatban elmúlt ez a családi nyavalya az életünkben és soha többé nem jött vissza.! Ennek már két éve, halleluja!

Nekünk nagyon rossz tapasztalataink voltak a befedezéssel és a szellemi tekintéllyel kapcsolatban. Ugyanakkor tudtuk, hogy benne volt az Úr akaratába mindez.

Szembesültünk azzal, hogy ez nem más, mint a kontroll tekintélyből, vallási kontroll a magánéletben és a lelki életben egyaránt.
A szellemi befedezés számunkra a mindenáron való embereknek való engedelmességet jelentette, mert rossz kereszténynek számítottunk akkor és megbélyegeztek, hogyha a tekintélynek nem engedelmeskedünk. Azonban,amikor a tekintélynek nem volt Isten szerinti a látása, nekünk pedig volt a saját életünkre, akkor jött az, hogy istennek engedünk és nem a tekintélynek, mert nekünk Isten mást mondott.
Sok gyülekezetben a hivőket ezzel a hamis tanítással lehet sakkban tartani, hogy nem leszel áldott, hogyha nem engedelmeskedsz a pásztorodnak. 20- 30 éve ugyanannak a pásztornak engedelmeskednek és ugyanazt a pásztort szolgálják (nem Jézust) és 20-30 éve ugyanolyan lapos és vallásos a hivő életük, mert szellemi átalakulást nem eredményezett, (vagy csak keveset) ez a kontroll.
A szellemi befedezés számunkra a manipulációt, leuralást, szellemi erőszakot, megszégyenítést, megalázást,megfélemlítést, leuralást, kontrollt jelentett csupán, de áldást, azt nem. És ezt látom az intézményes karizmatikus egyház falain belül sok helyen, csak lehet, hogy kifinomultabb formában.
A szellemi befedezés számunkra a saját lelkiismeretünk megerőszakolását jelentette mindig. Mert belénk verték azt, hogy a tekintélytisztelet az, hogyha engedelmeskedem a pásztornak, akkor is, amikor nem értek vele egyet. Nagy mellel és büszkén oktattak engem, engedetlen tanítványt eme „nemes” nagy hamisságra, amelynek sehol nincs Bibliai alapja. Hiszen azt láttuk, hogy az Újszövetségben sehol senkinek nem voltak ilyen befedezéseik, volt viszont atyaság, ami azonban nagyon is hiányzik az egyházból és a gyülekezetekből, mert ennek más ismérvei vannak.
Azok a hivők, akiket nem vezetett a Szent Szellem, nem tudtak a saját életük számára elvenni vezetést,mindig a pásztorhoz szaladtak minden problémájukkal, ők jól el voltak és vannak ma is ebben a szellemi csecsemő keresztény állapotban, nekik ez a természetes, hogy van közvetítő. Ezeknek a kiskorúságban tartott hivőknek azt tanítják a befedezőik, hogy bűn egyet nem érteni a pásztorral, ők soha nem tennének olyat, amivel a pásztor nem értene egyet, vagy a vezetőség nem értene egyet, mert átok alá kerülnének akkor.
Nos amikor ebből a befedezettségből kikerülsz és konfrontálsz vele, megnézheted azt,amit ezek után kapsz. Meg kell maradni szellemben, Jézus vére alatt maradva, az Úrnak és csakis egyedül az Ő befedezettsége alatt élni. Ez a Mózesi sátoros időszak, az előkép, a törvény képviselete. Ma Isten Szelleme újat hoz elő és ebben az újban, az Ő Testében Jézus a legfőbb mennyei befedezője minden hivőnek.

Mi örömmel jöttünk ki ebből a téves gondolkodásból, mert az Úr szólt, hogy jöjjünk ki, vállalva annak minden kockázatát, a szellemi megkövezést, a vádlásokat és kárhoztatásokat, és láss csodát nem haltunk bele, nem lettünk betegek, rákosak, nem ütött el az autó stb. életben maradtunk és szellemben intenzíven növekedtünk is.


Ma élvezzük a szellemi kontroll szabadságát, és soha nem térnénk vissza a hamis tekintélyrendszer, hamis tanításaihoz, a hamis befedezések és tekintélytisztelet alá.
Ma élvezzük, hogy Isten személyesen szól hozzánk, és vezet, tudjuk, hogy az utolsó apostoli gyülekezetbe, Krisztus Testébe épített be a Szent Szellem, az első apostoli gyülekezet mintája alapján.
Meg kellett szabadulnunk a megtévesztő, hamis tanítások átkából és bocsánatot kellett kérnünk Istentől, hogy mi is egy ideig alkalmaztuk ezt az alapelvet, mert ezt tanították nekünk is.
Mintegy aranymondást be kellett magolnunk: „Nem baj, ha nem értek egyet a pásztorral, de akkor is engedelmeskedek neki, mert akkor egyben Istennek engedelmeskedek.”
Istenem! Mekkora szellemi erőszak ez a tanítás Isten népén, és mekkora hamisság! Ha a hivők meghallanák a Szent Szellem szavát, akkor már többé nem kellene ilyen fars tanításokat hallaniuk.
Mekkora varázslás alatt élnek sokan ott benn a hamis egyház falain belül, és azt hiszik, hogy ez a jó, még büszkék is rá.   „Uram könyörülj rajtuk!”

Ma, amikor a Szent Szellem azon dolgozik, hogy kihozza az Isten népét ezekből a megtévesztő, hamis egyházi, vallási falak közül, akkor ne akarjuk újra építeni és ne ragaszkodjunk ahhoz, amit Isten pedig éppen le akar bontani ma.

Reformot hirdet Isten Szelleme! Reformot!  Az Úr Szelleme ma továbblépést hirdet, az intézményes, egyházi falakból való kilépés után beléphetsz az új Jeruzsálem erős  és magas falai közé, amelyben meg fogod tapasztalni az Isten vezetését és dicsőségét minden helyzetben! Meg fog születni Krisztus igazi teste Magyarországon is, meg kell, hogy szülessen Krisztus testületi Teste. Légy részese ennek és ne maradj ki belőle!
Be fog lépni a hivők közössége az Omega kenetbe és áldásba Jézus nevében, és felöltözi a menyasszonyi ruháját ezekben a napokban, bármennyire is akadályozná ezt az ellenség!

Szentek!
Ne engedjétek magatokat újból igába hajtani, mert ez a sátán csapdája és becsapása, hogy számotokra most egy átmeneti védőernyőt ad, amikor újból egy egyházi, intézményrendszer részeivé akar titeket bepréselni!
Nem és nem lesz rajta áldás!
De a Szent Szellem szava szól azokhoz a lelkészekhez, pásztorokhoz, akik különböző missziókat, szolgálatokat,(pl. hajléktalan szállókat) vezetnek „ Hogyha Istentől vetted el ezt a küldetést, akkor Isten az, aki ezt meg is fogja azt tartani, hogyha emberi ötlet volt, akkor hagyd elmenni. De amit én indítottam el, azt én fogom megtartani, azonban nem a te megalkuvásod árán lesz az megtartva. Mert én vagyok az Alfa és az Omega,az Elkezdő és a bevégező, amit én elkezdtem, azt  be is fogom fejezni a te szolgálatodban is!
Most a hitben járás ideje van számodra, a vízen járás ideje és nem a tüntetések ideje, nem a manipulatív, megalkuvó megoldások keresése ez az idő!
Isten azt mondja ma: Én jövök, jövök a megoldásaimmal!
Elkészített megoldások várnak rád és arra a szolgálatra, ami éntőlem van, előre elkészített megoldások. Időben érkezem. Az én munkám az én királyságomból lesz finanszírozva, fedezve! – azt mondja az Úr. Én jövök az én megoldásaimmal – csak higgy és tarts ki a hitben, csak higgy, és ne alkudj meg!
Nem, nem alkudhatsz meg, nem készíthetsz emberi terveket az én munkámra, mert az én tervem már készen van - mondja az Úr. Nem úgy, ahogy azt te eltervezted, mert az én gondolataim nem a te gondolatod, az én gondolataim magasabb szinten vannak, az én terveim arra a szolgálatra, amit most készülsz megmenteni, már régen meg vannak.
Csak higgy! Csak higgy!
Az én tervem készen van és jövök, jövök a megoldásokkal.
Jövök az én Királyságommal! Minden készen van!


És én most nem a tüntetők közé küldelek téged, én most a jelenlétembe hívlak, hogy beszélgessünk, hívlak, hogy velem legyél és, hogy stratégiát adjak neked.
Új forrásokat adok, új kutakat adok, új anyagi forrásokat  készítettem a számodra!
Bízz bennem és kövess! Figyelj rám, várj rám, új forrásokat hozok elő! Szólni akarok hozzád, megmutatom neked, mi az, ami az én mennyei tervemből van és mi az, ami testből.
 Jövök, jövök már, ismerj fel, jövök a megoldásaimmal, és nem hal meg az, amit én hívtam életre, nem hal meg! De új szintre fogom most vinni, magasabb szintre ezt a munkát.
Engedd el a te ötleteidet, hogy odaadhassam az én megoldásaimat! Jövök, és neked fel kell ismerned, mert nem úgy jövök, ahogy várnád! „


Akinek van füle hallja és értse meg, mit mondd a Szent Szellem a gyülekezeteknek!

Suchné S. Ilona

2012-04-26